Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Karsanov autonomni e-ATAK uspio je postati prvi autonomni autobus javnog prevoza koji je dobio odobrenje za testiranje od KBA (Kraftfahrt Bundesamt – Savezna uprava za motorni prevoz), službene njemačke institucije odgovorne za propise o cestovnom saobraćaju. S ovim odobrenjem, automatizovani autobus nivoa 4 Karsan Autonomous e-ATAK, razvijen u saradnji s tehnološkim partnerom ADASTEC, postao je prvi autonomni autobus koji saobraća na javnim cestama u Hannoveru, Njemačka, kao dio projekta autonomnih autobusa „Albus“. Ovaj korak predstavlja prvi korak za tursko inženjerstvo na tržištu s najstrožim propisima u Evropi.
Komentarišući ovu temu, izvršni direktor Karsana, Okan Baş, rekao je: „Kao pionirski brend koji predvodi transformaciju autonomnog javnog prevoza, krećemo se naprijed sa strukturom koja se ne samo prilagođava, već i postavlja standarde u ovoj oblasti. Ulazak u ovu oblast sa modelom Autonomous e-ATAK na jednom od tržišta sa najstrožim propisima, kao što je Njemačka, pokazuje ne samo našu tehničku kompetenciju već i naš vizionarski pristup. Naš autonomni autobus pune veličine nivoa 4, koji će početi saobraćati na javnim putevima u Njemačkoj, simbolizuje Karsanovu odlučnost u transformaciji mobilnosti u Evropi. Ovaj uspjeh, koji smo postigli zajedno sa našim tehnološkim partnerom ADASTEC-om, snažan je pokazatelj da je naša kompetencija u softveru i automobilskom inženjerstvu prepoznata čak i na najnaprednijim tržištima Evrope.“
Ovim odobrenjem, koje otvara put autonomnoj vožnji u javnim prostorima u okviru projekta „Albus“ u Njemačkoj, Karsan Autonomous e-ATAK će saobraćati na liniji od sedam kilometara na liniji 906 u Burgdorfu u Hannoveru. Ova linija ima 13 stajališta, prelazi raskrsnice, pješačke prelaze i obavlja složene gradske manevre konstantnom brzinom od 40 km/h, te snažno demonstrira zrelost tehnologije vožnje nivoa 4 sa softverom flowride.ai koji je razvio tehnološki partner ADASTEC.
Opremljen naprednim paketom senzora, Karsan Autonomous e-ATAK koristi kombinaciju LiDAR-a, radara, RGB kamera, GNSS-a i najsavremenijih senzora koji rade zajedno kako bi obezbijedili preciznu navigaciju i situacijsku svijest u različitim vremenskim uslovima. Napajan baterijskim paketom od 220 kWh koji je razvio BMW, Karsan Autonomous e-ATAK, dug 8,3 metra, ističe se kao održivo, veliko-kapacitetno tranzitno rješenje koje može efikasno zadovoljiti potrebe gradskog prevoza. Sposobnost vozila da se potpuno napuni za pet sati sa AC jedinicama i tri sata sa DC jedinicama osigurava da je autobus uvijek spreman za upotrebu.