Kamil Koç se priključio FlixBus mreži!

Njemačka kompanija Flixmobility GmbH, poznatija kao vodeći evropski autobuski prevoznik FlixBus, službeno se prijavila turskim nadležnim institucijama za kupovinu kompanije Kamil Koç, druge najveće autobuske kompanije u Turskoj.FlixBus je prošle sedmice naveo da su se za prodaju dogovorili sa trenutnim vlasnikom kompanije Kamil Koç – Actera grupom. “Kompanija će se postepeno integrirati u široku mrežu FlixBusa koja već nudi više od 350.000 dnevnih veza do preko 2.000 destinacija u 28 evropskih zemalja i SAD-u. Ovaj sporazum stupa na snagu nakon odobrenja od strane nadležnih vlasti u Turksoj i očekuje se da će se finalizirati u narednim sedmicama”, navodi se u saopštenju.

U skladu s tim, podnesena je prijava pred Tijelom za zaštitu tržišnog natjecanja (RK) za preuzimanje, a detalji ugovora čekaju odobrenje.

Osnovan 1926. godine, Kamil Koç je najstarija turska autobuska kompanija koja još uvijek radi. Kamil Koç je ojačao svoju tržišnu poziciju u ranim 2000-im i prodat je Actera Grupi 2013. godine za 65 miliona dolara. Kompanija ima vozni park od 1.100 autobusa – cifra koja ima za cilj da se poveća do 2020. godine – i zapošljava oko 8.000 ljudi. Posluživši gotovo 20 miliona putnika u 2018. godini, Kamil Koç upravlja s 861 objektom za prodaju karata u 271 okrugu u 61 provinciji. Kompanija je uvrštena među 500 najboljih kompanija u Turskoj.“Izuzetno smo sretni što možemo pozdraviti Kamil Koç s početkom nove ere na turskom tržištu mobilnosti. Naša vizija je ponuditi zelenu i pametnu mobilnost za sve, a mi smo uzbuđeni da proširimo svoj inovativni duh, pametne usluge i visoke mogućnosti sigurnosti te kvalitetne standarde za putničke autobuse u Turskoj, a pritom ćemo imati koristi od lokalnog znanja Kamila Koça. Nakon procjene poslovanja, radit ćemo na daljnjem proširivanju postojeće mreže i optimizaciji rasporeda prema potražnji – a sve zasnovano na našim alatima koji se sve više bave podacima. Uz našu tehnološku platformu i ostale inovativne proizvode, putnici u turskim autobusima imati će koristi od pristupačne mobilnosti, visokih sigurnosnih standarda, sjajne usluge i potpunijih i praktičnijih opcija putovanja”, izjavio je direktor i osnivač FlixBusa Jochen Engert.

Akvizicija predstavlja olakšanje za tursko gigantsko tržište međugradskih autobusa, koje je tokom posljednjih godina znatan dio svojih putnika prebacilo na avionski prevoz koji je brzo razvija, kao i na željeznicu, tačnije brze vozove. Iako je autobuski saobraćaj proglašen jednim od najboljih na svijetu za udobnost, uključujući besplatna osvježenja i on-board zabavu u vozilima, ovaj segment je također stekao loš ugled u Turskoj zbog nedavnih pitanja sigurnosti, smrtonosnih nesreća, lošeg kvaliteta usluge, neadekvatnih autobuskih stanica, lošeg softvera i planiranja kao i kašnjenja. Rast cijena goriva također je pogodio autobuski saobraćaj.Dvije renomirane kompanije na turskom tržištu koje su pružale luksuzne usluge, Varan i Ulusoy, bankrotirale su 2016. i 2019. godine, iako Ulusoy i dalje nastavlja s uslugama. Još jedna istaknuta autobuska kompanija, Pamukkale, proglasila je bankrot početkom ove godine, ali je državni sud kompaniji omogućio nastavak poslovanja.

FlixBus je osnovan 2013. godine nakon deregulacije autobuskog tržišta u Njemačkoj, gdje su međugradskim putovanjima dugo dominirali vozovi državnog Deutsche Bahna. FlixBus se proširio ubrzo i na ostale evropske zemlje koje su također provele slične poteze deregulacije. Kompanija sada nudi usluge u 30 zemalja, uključujući Njemačku, Italiju, Francusku, države Beneluksa i Poljsku, gdje je lider na tržištu. FlixBus je 2018. godine prevezao 45 miliona putnika u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927