Još jedan nov Higer za komaniju Hidroelektrane na Vrbasu

Share your love

Nakon što je kompanija Dinamik turs u svoju flotu dodala još jedan Neoplan Starliner, još jedna kompanija je proširila svoju flotu sa već dokazanim vozilom za njihov rad i potrebe. Kompanija Hidroelektrane na Vrbasu iz Mrkonjić Grada su za potrebe prevoza svojih radnika u flotu dodale još jedan nov Higer E, koji im je isporučila kompanija Pring iz Banja Luke, zastupnik ovih vozila za prostor Bosne i Hercegovine.

Inače, ovaj model se za evropsko tržište prodaje pod oznakom E, a fabrički naziv je KLQ6932. Ovo je treći isporučeni ovakav autobus nakon STP Dervente i kompanije Eško iz Hrvatske. Isporučeno vozilo je novo i dužine je 9,3 metra što znači da ima putnički kapacitet od 39+1+1. Međuosovinsko rastojanje je 4,66 metra što garantuje odličan komfor u vozilu, ali i solidan prtljažni prostor.

Opremljen je Cumminsovim Euro 5 motorom zapremine 6300 ccm koji u kombinaciji sa šestostepenim ručnim mjenjačem isporučuje ukupno 280 KS. Motor je smješten pozadi, što će povećati udobnost u vožnji i olakšati servisiranje i eventualne popravke. Bitno je spomenuti da se u motornom prostoru nalazi i sistem za automatsko otkrivanje i gašenja požara. Obje osovine su Dana sa disk kočnicama i Firestone zračnim jastucima. Vozilo je došlo sa aluminijskim felgama i Triangle gumama u dimenziji 275/70 R22,5. Inače, Pring je zastupnik i Triangle guma za BiH koje su fabrička prva ugradnja na Higer autobuse.

Vozilo je napravljeno na samonosivoj šasiji po Setrinom sistemu i na njemu je primjenjena najsavremenija elektrokatodna antikorozivna zaštita (potapanje), a urađena je i dodatna antikorozivna zaštita donjeg dijela. Isporučeno vozilo je u sivoj metalik boji i ima dupla termoizolaciona putnička stakla.osim već spomenutog sistema za otkrivanje i gašenje požara u motornom prostoru, vozilo posjeduje senzore za otkrivanje požara i u prtljažnom prostoru te kod dodatnog vodenog grijača.

Isporučeni Higer ima i jedan krovni otvor koji služi kao izlaz u slučaju opasnosti. Retrovizori su sa grijačima što će biti pogodno u zimskim mjesecima, a za svaki slučaj vozilo ima i nosače za skibox ako se javi potreba za dodatni prtljažni kapacitet. Svjetla za maglu su dio standardne opreme kao i LED svjetla na stepenicama i u unutrašnjosti. Kapacitet rezervoara novog Higera u pogonu Hidroelektrana na Vrbasu iznosi 230 litara.

U unutrašnjosti možemo istaći multifunkcionalni ZF servo volan sa opcijom podešavanja, klima uređaj, dodatno grijanje sa četiri radijatora i automatskom funkcijom te vozačevo sjedište koje je vazdušno ogibljeno. Putnicima će na raspolaganju biti navigacija, DVD/MP3 player, dva 17-inčna LCD monitora, mikrofon, digitalni sat i frižider. Putnička sjedišta su proizvođača Vega i u turističkoj su izvdebi. To znači da je naslon sa opcijom obaranja, sa nešto luksuznijom izvedbom i pomjeranjem dvojki u stranu prema hodniku. Sigurnosni pojasevi su također standardni na sjedištu, a putnicima će zasigurno dobro doći i USB priključci u autobusu. Za sigurniju vožnju, posebno u noćnim uslovima, pobrinuće se kamera na srednjim vratima kao i kamera za vožnju unazad.

Ekipa Portala BHBus.ba kompaniji Hidroelektrane na Vrbasu iz Mrkonjić Grada želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1922