Italijanska Murdaca vlasnik novog Volvo 9700

Autoservizi Murdaca, porodična kompanija koji se nalazi u južnoj Italiji, nudi vrhunske usluge autobusima za turoperatore. Sa isporukom novog Volva 9700 dobili su potrebnu podršku za održavanje visokog standarda kvaliteta poslovanja.

Kada se Francesco Murdaca vratio u Italiju 1957. godine, nakon decenije rada u transportnoj industriji u Argentini, iskoristio je svoje iskustvo da otvori transportnu kompaniju u svom rodnom gradu Portiglioli u pokrajini Reggio Calabria u južnoj Italiji. Francesco je postepeno počeo da se koncentriše na turizam, pružajući autobuse i kvalifikovane vozače turističkim agencijama u rastućoj turističkoj industriji. Od samog početka, naglasio je kvalitet u poslovanju kako bi se izdvojio od konkurencije i privukao klijente višeg ranga. Kada je Francesco umro u nesreći 20 godina kasnije, najstariji od njegova tri sina, Antonio, preuzeo je porodični posao. “Bio sam premlad da bih vozio autobus, tako da sam morao čekati godinu dana da to učinim”, prisjeća se Antonio, generalni direktor Autoservizi Murdaca. “Stvarno sam preuzeo potpunu kontrolu nad kompanijom 1979. godine kada sam navršio 21 godinu.”

Antonio je održao strategiju svog oca visoke kvalitete. Godine 1984. kompanija je kupila svoj prvi Volvo autobus. Četiri godine kasnije, 1988., njegova dva mlađa brata pridružila su se biznisu, a Murdaca je počeo da radi sa Globusom, poznatim međunarodnim turoperatorom sa visokim standardima kvaliteta. Murdaca je 2005. godine kupio kompaniju za autobuski prevoz u Rimu, a 2006. godine braća su podijelila posao, a Antonio i njegov sin Francesco ponovno su uspostavili poslovanje u Reggio Calabria kao Autoservizi Murdaca. Danas Autoserviza Murdaca ima šest autobusa, od kojih su dva najnovija Volva kupljena 2018. godine. “Kupujemo nove autobuse, jer Globus zahtjeva od svojih dobavljača da svakih šest godina mjenjaju autobuse”, kazao je Antonio.

U proljeće 2017. godine Antonio je pozvan da posjeti fabriku Volva u Poljskoj, što je poziv koji Volvo šalje klijentima i potencijalnim klijentima dva puta godišnje. “Kolege iz branše su hvalili Volvo autobuse, pa sam odlučio da sve to vidim iz prve ruke. Bio sam veoma impresioniran i nekoliko mjeseci kasnije smo napravili narudžbu za model 9700 i najbolji mogući model 9900”, prisjetio se Antonio.

Model 9700 najnovije generacije je dvoosovinski 12-metarski autobus kapaciteta 51 putnik plus vozač i vodič koji se koristi za lokalne i regionalne prevoze. Model 9900 je troosovinski 13-metarski autobus sa kapacitetom od 49 putnika plus vozač i vodič koji se koristi se za puteve širom Evrope. „Jedna karakteristika koja je jedinstvena za Volvo autobuse je kosi pod, koji je cijenjen od strane Globusovih klijenata, jer sjedenje u pozorišnom stilu znači bolju vidljivost. Pored toga, sjedišta 9900 su dobro podstavljena, prostrana i veoma udobna”, sa zadovoljstvom izvještava Antonio.

Kada Murdaca kupi novi autobus, on se dodjeljuje jednom vozaču i postaje drugi dom toj osobi punih šest godina. Stoga, radni prostor vozača mora biti udoban kao i za putnike. Svako vozilo pređe 60.000 km godišnje, što nije velika udaljenost za autobus izgrađen prema zahtjevnim tehničkim standardima, ali fokus kompanije Murdaca je na ukupnoj profitabilnosti, a ne na udaljenosti.

Gledajući u budućnost, kompanija planira da proširi svoju flotu dok se turizam širi. U međuvremenu, Antonio i njegov sin Francesco su gledali najnoviju verziju modela 9900, sa svojom kosom linijom prozora i “Z” profilom, 12 centimetara dodatne visine, većim prostorom za prtljag, i još više mjesta za sjedenje. “Vjerujemo da kvalitet posla preovladava nad kvantitetom. Više posla ne znači nužno da ste finansijski bolje. Manje može biti više na duge staze”, završio je Antonio.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1931