Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Hyundai predstavio električni dvospratni autobus
Hyundai širi svoje poslovanje sa automobila na autobuse, počevši od dvospratnog modela sa električnim pogonom dok su projekti na autobusima sa gorivim ćelijama već u toku. Autobus bez nulte emisije, kojeg je predstavio Hyundai, dug je 13 metara, ima kapacitet baterija od 384 kWh i snagu od 240 kW. Štaviše, autobus, koji može da primi do 70 sjedećih putnika, biće opremljen tehnološkim karakteristikama kao što su dinamička kontrola vozila, pomoć pri izbjegavanju frontalnog sudara i pomoć pri održavanju trake.
Vozilo je predstavljeno 29. maja u Seulu na sajmu “Land, Infrastructure and Transport Technology Fair” i on dolazio kao dio napora kompanije da pomogne u smanjenju zagušenja prometa i zagađenja zraka. Vozilo je rezultat projekta koji je Hyundai počeo provoditi od 2017. godine i podržan je od strane korejskog Ministarstva za zemljište, infrastrukturu i transport.
Treba napomenuti da je 2017. na Hyundai Truck & Bus Mega sajmu grupa već predstavila električni autobus pod nazivom Elec City, opremljenog baterijom od 256 kWh. Također, Hyundai će isporučiti 30 autobusa na gorivne ćelije u šest gradova u Južnoj Koreji.
Kao što je spomenuto, kapacitet autobusa je do 70 putnika: 11 sjedišta na prvom spratu i 59 sjedišta na drugom. Kroz implementaciju dva fiksna mjesta za invalidska kolica, automatsku kliznu rampu i niskopodnu konstrukciju, dvospratni autobus osigurava dodatnu pristupačnost za osobe sa invaliditetom i putnike sa smanjenom pokretljivošću, pojasnili su iz Hyundai.
Hyundai je opremio svoj autobus sa nultom emisijom izduvnih gasova sa vodeno hlađenom polimerskom baterijom visoke efikasnosti i snage 384 kWh. Prema proizvođaču, to bi omogućilo 300 km vožnje na jednom punjenju. Potpuno punjenje može biti završeno za 72 minuta. Nije navedeno gdje su postavljeni baterijski moduli.
Autobus sa nultom emisijom (nema informacija o komercijalnom nazivu proizvoda) je dugačak 12,990 mm i visok 3,995 mm. Radi na nezavisnom sistemu ovjesa na prvoj pogonskoj osovini, a na drugoj se nalazi motorna osovina od 240 kW. Sistem upravljanja na zadnjim točkovima radi u skladu sa sistemom upravljanja prve osovine, optimizirajući performanse upravljanja.
“Dvospratni električni autobus je ekološki prihvatljivo vozilo optimizirano za globalne ekološke trendove”, izjavio je Byoung Woo Hwang, šef naprednog tima za komercijalna vozila u Hyundai Motor. “Ovo vozilo ne samo da će poboljšati kvalitet zraka, već će također značajno doprinijeti ublažavanju zagušenja prometa u najvećim špicama tako što će moći primiti više putnika, što znači manje vozila na ulicama.”