Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama



Prema Huang Jiju, zamjeniku generalnog direktora kompanije Golden Dragon Overseas Marketing Company, prije ulaska Navigatora na tržište autobusa u UAE, proizvođač autobusa je mnogo puta posjetio lokalne putničke agencije, ispitao lokalne linije i ceste te razgovarao s lokalnim vozačima autobusa. Na temelju njihovih povratnih informacija, Golden Dragon je dodatno optimizirao neke detalje na Navigatoru kako bi se autobus mogao lako prilagoditi lokalnom radnom okruženju i u potpunosti zadovoljiti stroge zahtjeve veomo selektivnih putnika iz cijelog svijeta, kao i lokalnih autobuskih prevoznika. Uzimajući u obzir velike ljetne vrućine u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Navigator je dodatno poboljšao nepropusnost svoje kabine i uveo visoko učinkoviti klimatizacijski sistem, stvarajući iznimno udoban putni prostor za putnike. U međuvremenu, kroz neke učinkovite mjere protiv korozije, autobus je značajno poboljšao svoju izdržljivost i pouzdanost. “U svakom aspektu, naši autobusi su veoma konkurentni na globalnom tržištu”, dodao je Huang Ji.

Uz jedinstveno privlačan izgled, Navigator odiše luksuzom i naprednom tehnologijom u svakom detalju. S izvrsnim NVH (Noise, Vibration, Harshness), USB priključcima, sadržajima za zabavu, Wi-Fi uslugama i ergonomski dizajniranim sjedištima putnicima pruža neusporedivu udobnost putovanja. Do sada je Navigator osvojio Good Design Awards u SAD-u i Zlatnu nagradu za vanjski dizajn na 24. China Patent Award.
Kao vodeći model turističkog autobusa, Navigator je već uspostavio vidljivu prisutnost u nizu zemalja, uključujući Saudijsku Arabiju, Singapur, Tunis, Jordan, Izrael, Bahrein, Obalu Slonovače, Monako, itd. Autobus je također nastupao fenomenalno na nekoliko velikih događaja visokog profila u Kini, uključujući Zimske olimpijske igre u Pekingu 2022., Međunarodni forum za suradnju Pojas i put te Veliku paradu povodom obilježavanja 70. godišnjice osnutka Narodne Republike Kine.