Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Fudeks pojačao vozni park sa novim troosovinskim MAN Lion's Coach
Prije desetak dana jedna od najjačih prevozničkih kompanija u Srbiji, Fudeks iz Beograda je dodatno ojačala svoju flotu. Preko kompanije Sejari Beograd kupili su novi MAN Lion's Coach L i tako sebi obezbjedili vrijedno pojačanje u sred turističke sezone.
Vozilo je standardne dužine sa troosovinca od 13,8 metara dok je široko 2,55 i visoko 3,8 metara. Srce novog Lava čini D2676 LOH Euro 6 motor, a u kombinaciji sa automatskim TipMatic mjenjačem od 12 brzina daje snagu 338 kW tj. 460 KS. Treba spomenuti da vozilo ima i ZF Intarder te MAN EasyStart sistem za lakše kretanje u uzbrdici. Ukupni kapacitet prtljaga, računajući i unutrašnje galerije, iznosi oko 11,5 m³.
Kao što je već i običaj kada govorimo o Euro 6 modelima, Lion's COach je standardno opremljen sa najsavremenijim sigurnosnim sistemima kao što su EBS, LGS, ABS, TCS, EBS, ASR, EBA, ESP i adaptivni tempomat. Video sistemi – prednja i zadnja kamera te nadzorna kamera kod drugih vrata – će također pomoći vozačima i posadi da lakše prate situaciju u i oko vozila.
Vozački prostor je prostran i dosta pregledan. Centralno mjesto zauzima redizajnirani multifunkcionalni hidraulični volan ZF Servocom. Prednje vjetrobransko staklo je sa grijačima, kao i retrovizori. Vozačevo sjedište je Isri Pro 2, sa pojasem u tri tačke vezanja i sa grijanjem. Iza ispred druge osovine nalazi se i bunker za suvozača sa grijanjem, što je jako bitno pošto će se vozilo koristiti na dužim redovnim linijama kao i turističkim aranžmanima, pa je izrazito bitno da drugi vozač ima adekvatan prostor za odmor. Bunker je sa vozačem povezan preko telefona, tako da je posada u svakom trenutku povezana i na vezi.
Xenon farovi će novom Lavu dodatno naglasiti prednji dio, a tu je i sistem za pranje farova. Kada smo kod prednjeg dijela, svakako vrijedi spomenuti i frižider te sistem za otkrivanje požara u motornom prostoru i u blizini uređaja za dodatno grijanje. Kao standardnu opremu, MAN isporučuje i WC sa senzorima za otkrivanje dima. Na raspolaganju je standardni rezervoar za gorivo od 525 litara plus dodatni rezervoar u koji može stati 180 litara.
Pod je urađen u imitaciji drveta što unutrašnjosti vozila daje poseban akcent, a u samu unutrašnjost se može smjestiti 57 putnika plus vozač i suvozač. Sjedišta su Kiel, u izvedbi Exclussivo Plus koja podrazumijeva dodatnu udobnost te imaju kožni naglavak i dodatna prošivena ojačanja na naslonjaču i sjedištu. Putnici će moći uživati u Konvektinoj klimi snage 35,5 kW, a za grijanje će se pobrinuti dodatni uređaj Eberspächer Hydronic 35. Za osvježenje putnika i posade zadužena je standardna TM Quick Service MultiPlus kuhinja.
Pošto su svi sigurnosi aspekti zadovoljeni, kao i sjedišta te hlađenje i grijanje, da spomenemo da će putnici tokom putovanja na raspolaganju imati i DVD uređaj sa dva monitora te Multi Media Coach set sa navigacijom za cijelu Europu i mogućnošću prenosa podataka na monitore te vanjske AUX/USB uređaje. Svako sjedište ima po dva USB priključka,a svaki red sjedišta i po jednu utičnicu od 220V.
Iz kompanije Sejari Beograd su nam rekli da su izuzetno zadovoljni što je dugogodišnja saradnja sa Fudeksom nastavljena i u ovoj godini, te su nam najavili skoru isporuku prvog novog troosovinskog Neoplan Tourlinera u Srbiju, koji će ujedno biti i prvi takav na Balkanu.