Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
FlixBus traži manji porez na autobuske karte
Prije godinu dana FlixBus je započeo u oktobru pilot projekt s električnom autobusom na velikim relacijama između Frankfurta na Majni i Mannheima. U decembru je prestao s radom na ovoj liniji. Ne samo zbog tehničkih poteškoća već i zbog toga što FlixBus kaže da “trenutne mjere paketa za zaštitu klime predviđaju smanjenje PDV-a na karte za voz, ali ne i na autobuske karte i da će takva preferencija prema drugim prevoznim sredstvima najvjerojatnije koštati FlixMobility većih gubitaka i manjeg budžeta za buduće pilot projekte.”
Glasnogovornik FlixBusa rekao je portalu Busworld da je pilot projekt e-autobusa dizajniran za jednogodišnji test (uključujući godišnji ugovor o najmu), nakon čega slijedi procjena buduće učinkovitosti i da se vidi može li se trenutni (pred-serijski) autobus promijeniti za noviji model s većim rasponom. Prema FlixBusu to “nažalost nije bilo moguće”. Za njemačke novine direktor FlixBusa Fabian Stenger rekao je da se litijeva željezna fosfatna baterija autobusa BYD C9 pokazala tako osjetljivom na greške da je „autobus često morao biti van aktivnog rada i samim tim otkazati polaske”. Kada je linija pokrenuta, prošle godine, Stenger je rekao: “Želimo poslati jasan signal i pokazati da je prelaz na alternativna goriva moguć.” Također, FlixBus je izjavio da proizvođač BYD ne može garantovati odgovarajuću lokalnu podršku, “što je dovelo do neplaniranih otkazivanja polazaka, jer je autobus imao tehničkih kvarova.”
Ovo iskustvo i nedostatak autobusa koji su pogodni za električni prevoz na velike daljine natjerali su FlixBus da se usredotoči na druge izvore alternativnih goriva, na primjer na gorivne ćelije i autobuse na bioplin. FlixBus vjeruje da bi ovi projekti mogli biti u funkciji od 2020., odnosno do 2021. godine. “Ne isključujemo novi e-bus za njemačku flotu FlixBusa, a pilot projekat bi mogao biti zamisliv i nastavljen na drugim tržištima ako su opšti uslovi ispravni.”, pojasnili su iz FlixBusa. U Francuskoj je pokrenut sličan projekat e-autobusa i tamo je uspješan zahvaljujući podršci lokalnog proizvođača. Uz to, napravljeno je testiranje e-busa u Sjedinjenim Američkim Državama, a FlixBus planira u narednih nekoliko godina definitivno uključiti e-autobuse u svoju američku flotu.