FlixBus obilježava sedam godina autobuskog saobraćaja u SAD-u

Share your love

Flix, koji upravlja uslugama FlixBus i Greyhound, obilježio je sedam godina poslovanja u Sjedinjenim Američkim Državama. Od ulaska na američko tržište 2018. godine, autobuski operater je uveo digitalno vođen pristup putovanjima autobusom na duge relacije širom Sjeverne Amerike. Usred rastućih ekonomskih pritisaka i promjenjivih preferencija putovanja, Flix izvještava o stalnom porastu potražnje putnika za isplativim opcijama putovanja.

U proteklih sedam godina, Flix se značajno proširio, sada podržava putovanja za preko 12 miliona putnika godišnje. Mreža opslužuje više od 1.600 destinacija u SAD-u, Kanadi i Meksiku. Ovaj rast predstavlja povećanje od preko 1.400% na lokacijama zaustavljanja od 2018. godine, dosežući i glavna gradska čvorišta i manje zajednice. Kompanija izvještava da je od pokretanja u SAD-u pređeno skoro 300 miliona milja kroz njenu mrežu. Ovaj obim poslovanja doprinio je regionalnoj povezanosti povezivanjem pojedinaca sa zaposlenjem, zdravstvenom zaštitom, porodicom i slobodnim vremenom.

Ključna prekretnica u Flixovom sjevernoameričkom putovanju bila je akvizicija Greyhounda 2021. godine, dugogodišnje međugradske autobuske usluge. Ovaj korak doveo je do formiranja Flix North America Inc., objedinjujući oba brenda pod jednom organizacijskom strukturom. Cilj ovog poteza bio je podržati operativnu efikasnost i donijeti zajedničke tehnološke inovacije na šire tržište.

Flix sarađuje s više od 50 lokalnih i regionalnih autobuskih partnera širom Sjeverne Amerike, podržavajući razvoj mreže, koristeći lokalno znanje i resurse. Kao dio svog servisnog modela, Flix se bavi digitalnom prodajom karata, korisničkom službom i planiranjem linija, dok partnerski operateri upravljaju autobuskim uslugama.

Kompanija dio svog nedavnog rasta pripisuje promjeni ponašanja putnika. Veći troškovi putovanja avionom i automobilom, u kombinaciji s povećanim interesom za održivije opcije prevoza, doprinijeli su rastućem interesu za autobuska putovanja na duge relacije. Flix je primijetio poseban rast tokom vršnih prazničnih perioda, kao što je Uskrs 2025. godine, i kontinuiranu potražnju duž linija na sjeveroistoku, srednjem zapadu i jugu SAD-a.

Kai Boysan, izvršni direktor Flix North America, rekao je: “Međugradski autobuski prevoz doživljava renesansu i ponosni smo što predvodimo taj proces. Uložili smo značajna sredstva u bolje autobuse, efikasnije linije i besprijekornije digitalno iskustvo – jer današnji putnici očekuju više. Putovanje autobusom se pojavljuje kao pametna, pristupačna alternativa i vidimo ogroman potencijal da ga učinimo glavnim razmatranjem za putovanja na velike udaljenosti.”

Flix je od početka 2025. godine uveo 11 novih linija i namjerava se dalje širiti tokom godine. To uključuje dodatne prekogranične usluge u Kanadu i proširene veze s nedovoljno opsluženim područjima. Gledajući unaprijed, Flix navodi da će nastaviti davati prioritet ulaganjima u modernizaciju voznog parka, razvoj tehnologije i korisničko iskustvo. Kompanija također napominje važnost međugradskih autobusa u okviru nacionalnog planiranja transporta kao održivog i pravednog oblika mobilnosti.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2143

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *