Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
FlixBus nastavlja sa širenjem mreže u BiH – novi partner i pogodnosti za putnike
Kompanija FlixBus danas je u Sarajevu predstavila plan jačanja na tržištu Bosne i Hercegovine nudeći putnicima kombinaciju visoke razvijene tehnologije te iskustvo lokalnih prijevoznika. FlixBus, europski lider u prevozu putnika nakon ulaska na tržište BiH u junu ove godine jača na tržištu Bosne i Hercegovine nudeći putnicima već više od pet mjeseci najbolje od dvaju svijetova – kombinaciju visoko razvijene tehnologije te iskustvo tradicionalnih lokalnih prevoznika. Rast i razvoj na tržištu u posljednjih nekoliko mjeseci pokazatelj su da upravo stavljanje putnika u središte strategije čini ovaj poslovni model uspješnim na svakom tržištu.“Drago nam je da su putnici BiH posljednjih nekoliko mjeseci prepoznali prednosti putovanja FlixBusom što nam je dalo dodatni vjetar u leđa da se više fokusiramo na jačanje tržišta u BiH te radimo intenzivno na daljnjem povezivanju s drugim državama” – izjavio je Boris Blažević, izvršni direktor FlixBusa za CEE regiju.
Od pokretanja prve linije u junu kojom je Sarajevo postalo prva ishodišna tačka FlixBusa u BiH uz postojeće destinacije: Sarajevo, Kakanj, Zenica, Žepče, Maglaj, Doboj, Derventa i Brod umrežene su još dvije, Visoko i Kiseljak, putnicima iz BiH omogućena su direktna putovanja prema Sloveniji te prema 23 destinacije u Njemačkoj. Svakodnevnim autobuskim linijama kroz glavna velika čvorišta FlixBusa poput Ljubljane, Münchena, Frankfurta ili Stuttgarta, uz jedno presjedanje moguće je i putovanje prema više od 1200 destinacija u 26 europskih zemalja. Osim novih mogućnosti putovanja iz BiH, otvorena su i vrata prema BiH u vidu razvoja regionalnog turizma te mogućnosti otkrivanje Bosne i Hercegovine kao važne turističke destinacije za novih potencijalnih 30 miliona FlixBus putnika godišnje.Dobrim planiranjem i razvojem mreže linija, one postaju frekventnije, a time se povećava i bolja povezanost gradova i država međusobno. U skladu s time, naglasak je na dodavanju što više novih destinacija u BiH te njihovo povezivanje s ostatkom CEE regije odnosno ostalih zemalja Europe. “Ovakav razvoj nam je omogućen zahvaljujući našim partnerima Biss toursu i Centotransu koji su prepoznali budućnost u našoj zajedničkoj saradnji. Zajedno otvaramo nova radna mjesta te pozitivno utječemo na privredni rast, a cilj nam je umrežavanje što više destinacija u BiH s novim destinacijama prvenstveno u susjednim zemljama, a zatim i u Europi nudeći prepoznatljivu visoku razinu kvalitete putovanja po pristupačnim cijenama. Uskoro će nam se pridružiti i novi partneri kako bi nastavili u smjeru širenja” – dodao je Boris. Na današnjoj prezentaciji svečano je objevljeno i da će novi FlixBus partner u BiH biti i tuzlanska kompanija Transturist.“Svi zeleni autobusi potpuno su opremljeni prema FlixBus standardima te putnicima pružaju jednaku uslugu kao putnicima FlixBusa u Parizu, Milanu, Berlinu, Zagrebu ili Sarajevu. Mi ne nudimo samo prevoz od točke A do točke B. Svim našim putnicima želimo ponuditi doživljaj putovanja uz najviši nivo usluge po najboljoj cijeni. To nam je dodatna motivacija da konstatno razvijamo svoje poslovanje u skladu s visokom odgovornošću prema našim putnicima, ali i okolišu” – naglasila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za CEE regiju.
Rukovodioci FlixBusa su najavili da će 2018. godina biti najinteresantnija do sada, pošto se očekuje da će biti rekordna po broju preveženih putnika, zbog otvaranja novih linija, ali i zbog ulaska novih partnera, što znači da možemo očekivati i još novih partnera iz BiH.
Za najbrže FlixBus lansira ograničen broj karata za 9 KM od 16.11. do 17.11. za sva putovanja iz BiH prema Sloveniji i Njemačkoj u periodu od 20.11. do 20.12.2017.