Ferry Cars pustila u rad pet električni Mercedes eCitaro autobusa

Share your love

Regionalni operater javnog prevoza Ferry Cars iz Belgije pustio je u rad pet novih niskopodnih gradskih autobusa Mercedes eCitaro sa potpuno električnim pogonom. Operater, sa sjedištem u gradu Eeklo, koji se nalazi na sjeveru belgijske pokrajine Istočna Flandrija u regiji Meetjesland između Genta i Briža i samim tim blizu granice s Holandijom, koristit će vozila bez emisija u regionalnom javnom prevozu najvećih belgijskih kompanija za lokalni javni prijevoz De Lijn i TEC (Transport en Commun).

Ferry Cars je prvi belgijski operater javnog prevoza koji je testirao funkciju regionalnog električnog javnog prevoza u praksi. “Naša plodna saradnja sa Daimler Buses započela je prije više od 20 godina; ovo nam je dalo povjerenje da budemo prva belgijska kompanija koja je naručila eCitaro autobuse”, objašnjava Pieter Lanssens, izvršni direktor Ferry Cars-a.

Do 2030. godine flamanska vlada ima za cilj smanjenje emisije CO2 za 35 posto. Mobilnost tome mora dati značajan doprinos. Za Ferry Cars, kupovina pet potpuno električnih eCitaro autobusa je pilot projekt kojim se testira kako se električni regionalni javni prevoz može optimalno implementirati u praksi. U ovom operateru očekuju da će mu ovaj proaktivni pristup omogućiti da u potpunosti ispuni ekološke ciljeve Vlade za javni prevoz i prije nego što obavezne obaveze i propisi budu uvedeni 2025. godine.

Autobusi eCitaro iz Ferry Cars imaju najnoviju generaciju baterija NMC3 s poboljšanom hemijom ćelije. Modularni dizajn baterijske opreme visokih performansi u kombinaciji sa ogromnim performansama baterija omogućava veliki domet. Baterije se pune putem kabla za punjenje nakon svake linije ili između dva putovanja na jednoj od ukupno osam stanica za punjenje u Ferry Cars. “Na ovaj način stječemo intenzivno iskustvo o odlučujućim faktorima za uspostavljanje ekonomičnog rada električnog javnog prevoza i u regionalnom javnom prevozu, a ta saznanja će zasigurno odrediti nadolazeće širenje naše flote u budućnosti”, naglašava Pieter Lanssens. Glavni operativni direktor Bart De Koster dodaje: “Trenutno postižemo atraktivnu autonomiju do 320 kilometara po autobusu. Ipak, već smo angažovani na razvoju kontrolisanog sistema punjenja, koji će biti neophodan za proširenje mreže sa više električnih autobusa u budućnosti.”

Međutim, ne samo aspekti održivosti već i efikasne mjere za povećanje sigurnosti vozača, putnika i drugih – posebno ranjivijih – učesnika u saobraćaju igraju važnu ulogu u odluci Ferry Cars za eCitaro. Zbog toga je pet novih električnih autobusa opremljeno sistemima za pomoć pri bočnoj zaštiti i preventivnoj pomoći pri kočenju i imaju kameru za vožnju unazad.

Korijeni ove kompanije sežu do 1920-ih. Danas su kompanije Ferry Cars Group uglavnom aktivne u istočnoj i zapadnoj Flandriji, u provinciji Hainaut i u Valonskom Brabantu. Autobuski vozni park broji oko 150 vozila, od kojih polovina nosi Mercedesovu zvijezdu. Pored autobusa iz serije Mercedes Conecto, Citaro LE i Citaro G, kompanija je već napravila prve korake ka održivosti nabavkom Citaro hibridnih zglobnih autobusa 2019. godine. Do danas je ukupno 14 ovih zglobnih hibridnih vozila integrisano u vozni park. Puštanjem u rad pet novih eCitaro solo autobusa, Ferry Cars dosljedno nastavlja mjere za smanjenje svog ekološkog otiska.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927