Evropski giganti ulažu u Indiju

1a-horzDaimler grupa i Volvo su prethodnih sedmica najavili pojačano prisustvo na indijskom tržištu autobusa, koje smatraju veoma perspektivnim.1

Daimler se priprema kako bi se postigao apsolutno prisustvo na indijskom tržištu do kraja ove godine. Također, fabrika za proizvodnju vozila u blizini grada Chennai se priprema da ubrzo proizvede i svoj prvi autobus. Od novembra 2015. godine pa do danas prodano je više od 1000 autobusa na domaćem tržištu i šasija za strana tržišta.

Sada, sa proširenim dometom, kompanija očekuje još veći i brži rast. Daimler će pojačati svoj fokus na turistički i međugradski segment, kako bi poboljšao svoju prodaju autobusa u Indiji. BharatBenz, koji je u vlasništvu Daimlera, će se fokusirati na škole, fabrike i turistički prevoz, dok će Mercedes brend biti u fokusu luksuznih mešugradskih autobusa.2Volvo Buses je na manifestaciji Busworld 2016 u Bengaluru predstavio svoj novi asortiman međugradskih autobusa. Novi Volvo 9400 asortiman uključuje 12-metarski model, 13.8-metarski model koji je i najprodavaniji na ovom tržištu i troosovinski 14.5-metarski model sa 11-litarskim motorom koji ispunjava BS-IV norme štetnih emisija.

Volvo 9400 u dužini od 12 metara je model opremljen sa novim 8-litarskim motorom proizvedenim u Indiji. Najprodavaniji Volvo model u dužini od 13.8 metara ima motore od 9 do 11 litara, dok smo o motoru iz modela od 14.5 metara već napisali da je 11-litarski. Motori koji se ugrađuju u Volovo autobuse zadovoljavaju nadolazeće propisa BS-IV o štetnim emisijama, koji stupaju na snagu u aprilu 2017. godine.

Novi modeli se poklapaju sa proslavom 15 godina rada Volva u Indiji, gdje su se etablirali kao lider na indijskom autobuskom tržištu. Do sada je Volvo prodao više od 6000 autobusa u Indiji. Nova serija će se proizvoditi u modernom pogonu Volvo Buses u Bengaluru.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1891