EKSKLUZIVNO: Euro petrol oil dodao dva nova Sprintera u flotu!

Share your love

Zvornička kompanija Euro petrol oil je početkom prošle godine preuzela nekadašnju kompaniju Drinatrans i odmah su krenuli sa restruktuiranjem kompanije kako bi se vratili na staze stare slave. Nakon početnih nekoliko mjeseci koji su prošli u finansijskom i papirološkom stadiju stabilizacije, na red je došla i obnova dotrajalog voznog parka. S tim u vezi stiglo je stvarno dosta kvalitetnih vozila, a ostaće zapamćeno da smo prve zglobne Solaris autobuse vidjeli upravo u Euro petrol oil.

Pred kraj godine su od kompanije Sejari d.o.o. Sarajevo kupili dva turistička MAN Lion's Coach C autobusa, a od istog dobavljača su kupili i dva potpuno nova Mercedes Sprintera 516 CDI, koji su početkom ove godine stigli u svoj novi dom u Zvorniku. Nakon stabilizacije gradsko-prigradskog segmenta, cilj kompanije je jačanje međunarodnog prevoza i sektora turizma, pa su posljednja vozila i kupljena isključivo radi tih stvari.

Novopristigli Sprinteri su isporučeni u potpuno istoj tehničkog konfiguraciji i sa istom opremom uz par razlika. Pa da krenemo redom sa predstavljanjem vozila. Nove zvijezde u floti Euro petrola pokreće domaći Mercedesov motor zapremine 2143 ccm, snage 120 kW/160 KS, koji ispunjava Euro 6 norme i koji je uparen sa domaćim ručnim mjenjačem od šest brzina. Vozila su opremljena i gumama u dimenziji 205/75 R16C, što je i standard za ovaj tip vozila.

Nova generacija Sprintera je već dobro poznata u BiH pa o tome nećemo puno pisati. Oba vozila imaju dvoslojna galaxy crna panorama stakla u originalnim otvorima. Elektro brava za otvaranje bočnih vrata se nalazi iza suvozača. Rukohvat na vratima će olakšati ulazak u vozilo. Kao što se vidi, boja vozila je jedna od razlika – bijela i siva. Oba vozila su opremljena sa hrom setom (brave, prednja maska, retrovizori, lajsna iznad zadnje tablice), hrom ratkapama, dubokim gepecima ispod zadnje klupe, dodatnim ski-boksovima, a ono što ih razlikuje od ostalih Sprintera nove generacije u BiH su i vazdušni jastuci.

Za ugodnu temperaturu vozača i suvozača će se pobrinuti fabrička Tempmatic Mercedesova klima. Vozaču će na raspolaganju biti i redizajnirani volan nove generacije sa potrebnim dugmićima preko kojih će pratiti sve bitne parametre na kompjuteru vozila. Vozačev prostor je opremljen još sa klima centrom i upravljačkom funkcijom za grijanje putničkog prostora. Vozaču će duža putovanja olakšati i ergonomsko sjedište u nešto luksuznijoj varijanti.

Za klimatizaciju putničkog dijela bić zadužena Yilkar klima, a za grijanje radijator za zagrijavanje, dugačak dva metra sa ventilatorom i Webasto vazdušni grijač. Vozila imaju pod prekriven neklizajućim patosom otpornim na habanje u imitaciji parketa, a unutrašnje tapaciranje je sa vještačkom kožom i meblom. Na bočnim stranama i krovu dominiraju crni romboidi. Unutrašnje tapaciranje vozila je također različito, a sve kako bi se uskladilo sa sjedištima za koja se Euro petrol odlučio.

A sjedišta su Sege VIP, turistička anatomska sjedišta sa mrežicama za lične stvari, stol na rasklapanje, obaranje naslonjača, rasklopivim rukonaslonom, sigurnosnim pojasevima i pomicanjem dvojki prema hodniku. U jednom vozilu su ta sjedšta u crno-sivom dezenu, a u drugom crno-smeđem. Vrijedi istaći da je Euro petrol tražio i da na jednom vozilu na naglavcima bude ugraviran i logo kompanije.

Vozila imaju i luksuzne galerije za ručni prtljag sa multimedijalnim setom (rasvjeta, difuzori za zrak i zvučnici) iznad svakog reda sjedišta. Za zabavu tokom putovanja biće zadužen Actia mikrofon, Kenwood radio/CD/DVD/MP3 player  sa preklopnim 19-inčnim monitorom i USB punjači na svakom sjedištu.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Euro petrol oil želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!

 

 

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1928