EKSKLUZIVNO: Tri MAN Lion's City autobusa sa pogonom na CNG za Centrotras Sarajevo

Share your love

Nakon što su početkom septembra u kompaniju Centrotrans iz Sarajeva stigla dva nova Isuzu Novociti autobusa II. generacije, kompanija je nastavila obnovu svoje flote gradskih autobusa. Ovaj put na red su došli standadni solo autobusi, a izbor je pao na “solaše” sa pogonom na kompimirani pirodni plin – CNG. Ova vozila su se već udomaćila u floti ovog prevoznika, tako da to nije nikakvo iznenađenje, a na ovaj način sa vozilima na plin i prethodna dva Isuzua sa Euro 6 motorima, kompanija nastavlja da se brine i za okoliš u Kantonu Sarajevo. Posebno sada kada smo blizu onom dijelu godine kada su magla i smog sastavni dio svakodnevnice.

Novonabavljena vozila su proizvođača MAN, a standardno se radi o modelu Lion's City ili A21 sa kojim Centrotrans već ima veliko iskustvo, posebno sa CNG izvedbom. Sva tri vozila su kupljena od prvog vlasnika i imaju u potpunosti istu opremu. Novi gradski MANekeni su 2017. godina i u prosjeku su prešla oko 510.000 kilometara. Vozila su opremljena sa dva para dvokrilnih vrata koja će ubrzati protok putnika u i van vozila. Vozila su stigla sa reklama na sebi i u zeleno-bijeloj šemi boja, tako da će biti potrebno da se prije puštanja u rad reklame skinu i očiste, a boje prilagode Centrotransovim standardima.

Novi autobusi su pogonjeni plinskim MAN Euro 6 motorom snage 228 kW što u konačnici iznosi 310 KS u kombinaciji sa automatskim mjenjačem. Vozila imaju pneumatike u dimenziji 275/70 R22.5. U unutrašnjost ukupno može stati 78 putnika bez vozača od čega je 38 mjesta za sjedenje. Vanjski izgled karakterišu još i linijski displeji koji se nalaze na prednjoj, bočnoj i zadnjoj strani kao i poboljšanji retrovizor vozača koji nudi bolju preglednost u odnosu na prethodnu generaciju. Također, prednji dio krasi i hromiana lajsna na vrhu masku koja u sredini ima logo MAN-a.

U unutrašnjosti, vozački prostor je urađen već po MAN standardima, kako bi vozači imali najbolje i najudobnije moguće uslovu za vožnju. Vozački prostor je ograđen pregradom od putničkog dijela, a u njemu dominira volan novije generacije sa logom MAN-a. Tu se nalazi i mikrofon te USB priključak za vozača, a cijelo vozilo je pokriveno video nadzorom u unutrašnjosti preko kamera postavljenih u cijelom vozilu. Vrijedi istaći da su vozila opremljena i kamerom za lakšu vožnju unazad, a cijeli video nadzor vozač posmatra preko displeja koji se nalazi iznad instrument table.

Vozila su opremljena i sistemima za održavanje vozne trake, što je novina kada govorimo o rabljenim gradskim MAN autobusima u Bosni i Hercegovini. Zahvaljujući rampi na drugim vratima, olakšan je ulaz i izlaz i putnicima sa otežanim kretanjem kao i korisnicima invalidskih i dječijih kolica, uz posebno obilježenja mjesta u vozilu za ove kategorije putnika. Sjedišta u unutrašnjosti su klasična za obavljanje gradsko-prigradskih linija i vrijedi istaći da je unutrašnjost izuzetno dobro očuvana te se nadamo da će to znati cijeniti i putnici kako bi ova nova vozila bila što duže u aktivnoj upotrebi.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Centrotrans Sarajevo želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1871

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *