EKSKLUZIVNO: Treći Neoplan u floti Hare tours i simbolično sa tri osovine

Share your love

Da je protekla godina bila jako uspješna pokazuje i broj visokopodnih turističkih vozila koji je stigao u prva dva mjeseca u Bosnu i Hercegovinu. Očito je da se svi pripremaju za predstojeću godinu i sezonu, za koju svi očekuju da bi mogla i da nadmaši prethodnu, koja je inače bila i možda najbolja u segmentu vanrednog prevoza do sada. Jedna od kompanija koja je iskoristila ovaj “prelazni rok” je i Hare tours iz Sarajeva, čiju je flotu obogatio još jedan Neoplan Cityliner.

Kompanija već od ranije ima iskustvo sa novom generacijom Neoplan Citylinera sa dva modela, pa je logičan slijed bio i da se nabavi još jedno takvo vozilo prilikom obnove voznog parka. Zbog potrebe vozila sa većim brojem sjedišta, odlučilo se na troosovinsku izvedbu Citylinera, a sudbina je htjela da treći po redu Cityliner u voznom parku bude sa tri osovine. Kako su nam rekli iz firme, a u što smo se mogli i sami uvjeriti, ovdje vlada pravo malo trojstvo: Opel – Otokar – Neoplan. To je zbog razloga tipizacije voznog parka i lakšeg održavanja, ali i građenja imidža kompanije kao ozbiljne i unikatne čija se vozila uvijek prepoznaju.

Dakle, pridošlica je troosovinac sa oznakom Cityliner N1217 HDC, koja ima dužinu od 12.99, širinu 2.55 i visinu od 3.68 metara. Vozilo je proizvedeno Pokreće ga MANov motor D2066LOH08 od 440 KS, sa Euro 4 normom za zaštitu okoliša te sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Ova kombinacija omogućava maksimalnu brzinu od 100 km/h. Vozilo ima električno pomične retrovizore sa grijanjem i elektronsko spuštanje prozora. Za sigurnu vožnju tu su ABS/ASR, tempomat, intarder i ostali sigurosni sistemi, a za sigurnu vožnju unazad pobrinut će se kamera instalirana na zadnjem dijelu vozila. Također, vozilo posjeduje i kameru kod drugih vrata radi lakšeg praćenja izlaska i ulaska putnika.

Radnim prostorom vozača dominira multifunkcionalni volan zajedno u kombinaciji sa lako dostupnim prekidačima i ručnim mjenjačem. Vozač će tokom putovanja biti udobno smješten na ergonomsko prilagodljivo sjedište sa grijanjem proizvođača Isri, uz dodatni mikrofon. Kada govorimo o vozaču, on će svoj redovni odmor moći koristiti i u kabini za spavanje koja se nalazi iza drugih vrata, a koja je opremljena osim madracem i sa sistemom klimatizacije i grijanja.

Ukupan kapacitet Citylinera za Hare tours je 55+1+1 što je otprilike i maksimum za ovaj tip vozila. Unutra se nalaze Kiel sjedišta sa kožnim naslonjačima za glavu i bočnim dijelovima. U istoj izvedbi i dezenu je urađeno i vozačko te suvozačko sjedište. Od popratne opreme u kojoj će putnici uživati tokom putovanja možemo istaknuti individualno osvjetljenje u unutrašnjosti, sistem grijanja i hlađenja, Blaupunkt audio sistem, mikrofon, dva LCD monitora, kuhinja, frižider i automat za kafu.

Napomenut ćemo još i da je vozilo kupljeno u Njemačkoj od prvog vlasnika – Kohler reisena, kompanije sa kojom Hare tours ima posebne veze. Upravo od ove kompanije je kupljen i prvi veliki autobus ove kompanije, a tada se radilo o vozilu MAN Lion’s Star druge generacije. Na naše pitanje da li možemo očekivati još ponešto ove godine u floti, dobili smo odgovor da ukoliko ne bude nekih prodaja postojećih vozila neće biti novih vozila. Također, iz kompanije su najavili da će se ove godine intenzivirati jedan veliki projekat koji se odnosi na izgradnju vlastite autobaze koja uključuje garaže, radionicu i sve popratne sadržaje, ali o tome nešto više drugom prilikom. Nakon naše posjete, vozilo je ostalo na dodatnom dotjerivanju, poliranju i pripremanju za stavljanje natpisa i registracija.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Hare tours Sarajevo želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1889