EKSKLUZIVNO: Prva Setra 500 NextGen u BiH završila kod Ćićko commerce!

Share your love

Prva Setra serije 500 je stigla u Bosnu i Hercegovinu! Čast da prvu NextGen Setru u svojim redovima ima pripala je kompaniji Ćićko commerce iz Tomislavgrada. U idućim redovima ćemo se potruditi da što detaljnije predstavimo novu hercegovačku Kraljicu, baš onako kako i zaslužuje.

Kompanija Ćićko commerce je odavno poznata kao ljubitelj Daimler bus grupacije, tako da ni ovaj izbor ne čudi toliko. Ovaj put izbor je ponovo pao na model 516 HD/2. Radi se o vozilu dužine 13.115 mm, koja ima međuosovinski razmak od 6.910 mm, što joj omogućava dovoljan kapacitet sjedišta i solidan prtljažni prostor od 11.90 m2. Izbor boje je ponovo bijela – a u tom tonu su i retrovizori te ratkape na točkovima. Prednji dio vozila karakteriše sjajno crna boja sa redizajniranom rasvjetom dok su sa strana redizajnirane lajsne i logo brenda Setra.

Ovu Kraljicu pokreće domaći Mercedesov OM470 motor snage 315 kW/428 KS u kombinaciji sa automatskim mjenjačem Tip GO 250 sa osam brzina. U skladu sa evropskim direktivama, motor ispunjava stroge Euro 6E norme o ispušnim gasovima. Vozilo je opremljeno sa Continental gumama u dimenziji 295/80 R22.5 na čeličnim felgama i sa plastičnim ratkapama na kojim se nalazi hromirani logo K, koji ukazuje na porijeklo brenda tj. od Karl Kässbohrera. Poklopci bunkera su sa vertikalnim otvaranjem, a dodatni prtljažni prostor se nalazi i iznad osovina kao i u unutrašnjosti cijelom dužinom zahvaljujući luksuzno uređenim policama. Kapacitet rezervoara je, zahvaljujući dodatnom rezervoaru, oko 710 litara, uz rezervoar za AdBlue tečnost koji je kapaciteta 53 litra.

Setra i Mercedes su definitivno lideri u polju sigurnosti, kako aktivne tako i pasivne. Naravno, da ni ova Kraljica nije izuzetak. Između ostalog, sigurnosnu opremu čine Voith hidrodinamički retarder, tempomat te sistemi BAS (Break Assist), ESP, ASR, ABA 5, LDW, a ovdje možemo navesti i zvučni signal za vožnju unazad, te video kamere za praćenje drugih vrata kao i za vožnju unazad. Bitan sigurnosni faktor je svakako i rasvjeta vozila. Tu su LED svjetla uključujući i svjetla za maglu sa opcijom pranja farova, a vrijedi istaći i da je unutrašnja rasvjeta u full LED izvedbi.

Vozač svakako mora da uživa tokom vožnje, a u tome će mu pomoći Comfort kokpit kojeg odlikuju funkcionalnost i fleksibilnost uz multifunkcionalni kožni volan. Sjedište je proizvođača Grammer i opremljeno je naslonima za ruku, mikrofonom i sigurnosnim pojasom u tri tačke vezanja. Sjedište vozača i suvozača je urađeno u kombinaciji kože i tkanine, a na oba se nalazi Setrin logo. Na raspolaganju će vozačkoj posadi biti još i hands-free Bluetooth oprema, fabrička navigacija, nova tabla sa prikazom u 3D te sef u stepenicama.

Ukupan kapacitet autobusa je 55+2+1 sjedišta. Putnička sjedišta su iz kolekcije Setra Voyage u izvedbi Voyage Plus sa više boja i u kombinaciji tkanine i kože. Opremljena su sa naslonima za ruke i noge, sigurnosnim pojasom u dvije tačke vezanja te opcijama pomjeranja dvojki prema hodniku i pomjeranja naslona unazad. Iznad svakog reda sjedišta se nalaze zvučnici, rasvjeta i difuzori za zrak.

Putnici će tokom putovanja moći koristiti nekoliko 230 V utičnica zahvaljujući inverteru napona 2300 W. Naravno, tu je i klimatizacija posebno za putnički i posebno za vozački dio sa aktivnim filterom sa antivirusnom zaštitom. U hladnijim danima za ugodnu temperaturu će se pobrinuti konvektorsko grijanje uz dodatni grijač. Putovanje će proći ugodnije i sa Setrinim Coach infotainment sistemom koji se sadrži od radija, Bluetooth sistema, satelitske navigacije, ekrana na dodir i uz glasovnu komandu. Za reprodukciju video sadržaja u vozilu su dva LCD monitora od 21.5 inča, a zanimljivo je da monitori imaju opciju prikaza navigacije na putničkim monitorima. Od ostale opreme možemo istaći frižider, koji je smješten u prednjem dijelu vozila, pod u imitaciji parketa i toalet.

U razgovoru sa direktorom kompanije, gospodinom Ivanom Kovačevićem, saznali smo zašto je Setra toliko godina izbor broj 1. u ovoj kompaniji: “Odlučili smo se za Setru, jer smatramo da je najbolja i jedan nivo iznad svih ostalih autobuskih brendova. Zadovoljni smo s njezinom učinkovitosti i udobnosti za naše vozače i putnike, a kada se otvorila opcija nabavke nove generacije Setre 516 HD/2, dileme nije bilo. Veoma smo sretni i ponosni da je prva Setra NextGeneration na bh. registracijskim oznakama upravo naša. Trenutno imamo pet Setri pete generacije.”, odgovorio nam je gospodin Kovačević.

O rezultatima ove i planovima za iduću godinu saznali smo: “Zadovoljni smo sa poslovanjem ove godine, zato ulažemo i pomlađujemo naš vozni park svake godine kako bi se putnici osjećali sigurno, a i svoje putovanje proveli udobno. Linija Čapljina – Frankfurt se odvija svaki dan u oba smjera. Linija Čapljina – Würzburg saobraća tri puta sedmično i prolazi kroz München, Ingolstadt, Nürnberg i Würzburg. Što se tiče nabavke novih vozila, dogovorili smo isporuku novih autobusa za 3. i 11. mjesec iduće godine, ali ćete se morati strpiti još par mjeseci da saznate koji su to. Ovim putem se također želimo zahvaliti svim našim putnicima na ukazanom povjerenju i naravno BHBus portalu na dugogodišnjoj saradnji.”, završio je Kovačević.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1929