Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
EKSKLUZIVNO: Novi Sprinter novi član kompanije Murić trans!
Prošlog mjeseca kompanija Murić trans iz Velike Kladuše je obogatila svoj vozni park sa novim, ispod čekića, Mercedes Sprinterom! Kompanija ima izuzetno dobra i pozitivna iskustva sa Sprinterima različitih generacija, pa je nabavka još jednog novog Sprintera aktuelne generacije bio logičan slijed.
Kompanija Murić trans osnovana je 1990. godine, ali je rat onemogućio dalji rad, da bi se kompanija na čelu sa Hasibom Murićem ponovo aktivirala 1996. godine i od tada se bilježe jako dobri rezultati. Cijelo ovo vrijeme primjetno je da je kompanija privržena Neoplanu u velikim autobusima i Mercedesu u klasi minibusa. Pored obavljanja redovnih linija unutar USK te međunarodnih prema Hrvatskoj, Austriji i Njemačkoj, aktivna je i turistička agencija koja svake godine organizira ljetovanja, zimovanja, vjerska putovanja itd.
Novi Sprinter je stigao u najdužoj i najjačoj izvedbi. To znači da ima maksimalnu dužinu od 7,4 metra i da je isporučen sa Euro 6D motorom snage 190 konjskih snaga što je bilo maksimalno prije nedavnog redizajna motora, pa je sada izvedba sa 170 KS najjača dostupna opcija. Vozilo je isporučeno u arktik bijeloj boji, a prvo što se primjećuje, osim Mercedesove zvijedzde, su i full LED svjetla uz dodatna svjetla za maglu koja imaju opciju paljenja pri skretanju. Vrijedi istaći i da je vozilo opremljeno domaćim Mercedesovim ručnim mjenjačem ECO Gear 480 sa šest brzina.
Mercedes je poznat kao predvodnik branše u sigurnosti vozila, putnika i ostalih učesnika u saobraćaju. Ni ovaj Sprinter nije izuzetak, tako da su Aktivni Brake Assist (BAS), pomoćni sistem kod udara bočnog vetra, pomoćni sistem za zadržavanje kolovozne trake i pomoć pri polasku na uzbrdici samo neki od sigurnosnih sistema za bolju, udobniju i sigurniju vožnju. Vozilo je opremljeno i sa rezervoaron kapaciteta nešto preko 70 litara i Ad Blue sistemom. Vanjski dio čine i panoramska dvoslojna stakla, u originalnim okvirima, hrom set (brave, prednja maska, retrovizori, i iznad okvira zadnje tablice), ratkape, kuka za prikolicu i skibox. Za lakši ulaz i izlaz iz vozila pobrinut će se električni nogostop na izvlačenje te rukohvat na vratima.
Vozački prostor odiše Mercedesovom elegancijom i luksuzom. Naravno centralni dio zauzima multifunkcionalni volan sa kontrolom tempomata uz naravno tempomat. Dostupna je i ECO Start/Stop funkcija dok je instrument tabla sa displejom u boji. Za pravu temperaturu u vozilu pobrinut će se dodatno Yilkar grijanje kao i klima uređaj smješten na krovu.
Dalja unutrašnjost otkriva da se osim vozača može smjestiti još 20 putnika. Sjedišta su Sege u turističkoj izvedbi u kombinaciji kože i tkanine. Sva sjedišta imaju opciju obaranja naslona, preklopive naslone za ruke te mrežice za lične stvari. Iznad putničkih sjedišta se nalaze i galerije za ručni prtljag u luksuznoj izvedbi. Ona se sastoji od integrisane rasvjete u boji prilagođenoj unutrašnjosti te difuzorima za zrak i zvučnicima iznad svakog putničkog sjedišta.
Zahvaljujući opremi i izvedbi, vozilo će moći podjednako dobro da obavlja kako redovni prevoz putnika, tako i vanredne turističke vožnje. Vozilo posjeduje mikrofon kao i video sistem koji se sastoji od radio i CD/MP3/DVD playera te preklopnog TV monitora od 19 inči. Svi putnici tokom putovanja će moći da uživaju i u svojim elektroničkim uređajima, pošto vozilo posjeduje i dekorativna lajsnu sa diodnom rasvjetom ispod stakala sa USB punjačima. Pod je urađen u kvalitetnoj izvedbi, a od ostalog možemo spomenuti još i zavjesice na prozorima u aluminijumskim šinama, stakleni šiber kao izlaz u slučaju opasnosti, digitalni tahograf najnovije generacije te prtljažni prostor ispod zadnje klupe.
Iz kompanije su za naš portal poručili da su u ovoj godini zadovoljni sa obimom posla i da je bilo više nego što su očekivali. “Sa vanrednim vožnjama smo zadovoljni, a pored njih imamo redovnu liniji za Austriju koja ide 4 puta sedmično za Linz. Zbog povećanja potražnje naše usluge na redovnoj liniji za Linz planiramo uvesti svakodnevne polaske iz oba pravca. Od početka mjeseca počinjemo i sa redovnim linijama sa Njemačku – Frankfurt, sa našim poslovnim partnerom Ponjević tours. Pored naših redovnih linija za Austriju i Njemačku. Imamo sezonsku liniju za Zadar koja se obavlja 3 puta sedmično za Zadar. Kao što se se vidi zbog povećanja posla odlučili smo se na kupovinu ovog Sprintera, jer je došlo do prodaje neki od naših vozila. Sva starija naša vozila su na prodaju, jer želimo podmladiti vozni park za naše putnike i korisnike naših usluga. Sa ovom kupovinom smo jako prezadovoljni, jer vozilo može obavljati sve zadatke bez problema. Prvi cilj je da su naši putnici sigurni i da se oni osjećaju zadovoljno. Pitate nas da li će doći do još kupovine vozila… Mi radimo na tome i trenutno smo u nekim pregovorima, jer su nam potrebna novija vozila. Što zbog proširenja posla, što zbog uvođenja novih polazaka prema Zapadu. Ali o tome ćemo više kad se bude sve definisalo i dogovorilo. Imamo planove, ali i sami znate da na njih mogu utjecati razni faktori. Ali ako Bog da nadamo se da ćemo realizirati svoje planove, sve sa Božijom pomoću i našim trudom i radom. Velika čast nam je bila sarađivati sa kompanijama Sejari Sarajevo i Auto Lijanovići Mostar koji su ispoštovali sve onako kako je dogovoreno i u obećanom roku.”, izjavio je Mirsad Murić, zamjenik direktora kompanije Murić trans.
Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Murić trans želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!