Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
EKSKLUZIVNO: Novi MAN ponosni član flote Vildan tours
Busmanija se nastavila u BiH! Najnovija kompanija u nizu koja je nastavila sa prinovama je sarajevska kompanija Vildan tours. Svoju flotu podmladili su potpuno novim MAN Lion’s Coach autobusom posljednje generacije, pa se trenutno mogu pohvaliti da imaju bukvalno najmlađi autobus u cijeloj Bosni i Hercegovini!
Nova generacija Lion’s Coach autobusa donijela je značajne promjene u vanjskom dizajnu čije su zadnja i prednja strana urađena u kombinaciji stakla i plastike. Još jedna nova značajka je i vanjska LED rasvjeta (glavna svjetla, dnevna svjetla i žmigavci). Poklopci bunkera se otvaraju paralelno, a vjetrobransko staklo je grijano i tonirano u blagu zelenu nijansu. Bočna stakla su dvostruka i totalno su zatamnjena. Vanjski retrovizori su također grijani i elektronski su podesivi.
Najnoviji MAN Lion’s Coach, inače šesti po redu u BiH, je pogonjen sa MANovim motorom D2627 LOH koji ima 420 konjskih snaga koji je uparen sa šesto-brzinskim Ecoshift ručnim mjenjačem sa intarderom. Novi motor koji pokreće srce ovog “Lava” ispunjava Euro 6C propise o emisija i biće ekonomičniji nego ikada prije. Osim toga, nova generacija ovih autobusa je i sigurnija nego ikad prije, o čemu svjedoče sistemi kao što su EBS sa ASR, ABS i ESP sistemima, LGS sistem te EBA sistem uz nezaobilazni ZF intarder te kameru za vožnju unazad. Vozaču će biti na raspolaganju udobno i prilagodljivo ISRI sjedište sa mikrofonom, a dobro će doći i fabrička navigacija.
Ukupan kapacitet vozila je 49+1+1 sjedećih mjesta. Sjedišta su standardna Kiel, ali se radi o modelu Careso koja su urađena u tamno-plavoj boji koja se odlično uklapa sa ostatkom unutrašnjeg uređenja. Vrijedi istaći da su kederi sjedišta od kože baš kao i naslon za glavu, a da su značajke kao obaranje naslona, stolići, mrežice za lične stvari, naslonjači za noge, sigurnosni pojasevi i oslonci za ruke dio standarda koji se svakako podrazumijevaju. Dodatni MAN štih daje i stilizirani amblem na svakom sjedištu. Pod je urađen u imitaciji drveta Tarabus Gaya, a WC je ugrađen ispred zadnjih vrata sa opcijom zaključavanja sa vozačkog mjesta.
Putnicima će na raspolaganju biti i MMC sistem – Multi Media Coach Advanced sa 7-inčni touch screen monitorom kojeg čini, već spomenuta navigacija za cijelu Evropu, Bluetooth i AUX/USB priključci. Od ostale audio i video opreme možemo spomenuti dodatni mikrofon za vodiča/suvozača, Bosch radio/mp3/dvd plejer i dva monitora od 19 inča. Naravno, ovisno od vremenskih uslova i zahtjeva putnika na raspolaganju je i Konvekta sistem klime i grijanja uz nezaobilazni frižider kapaciteta 56 litara koji se nalazi u prednjem dijelu vozila. U planu je ugradnja mini kuhinje u prednji dio vozila, kao i dvostrukih USB priključaka na svako sjedište.
O novom vozilu porazgovarali smo sa gospodinom Vildanom Bašovićem, koji nas je i ugostio. Zanimalo nas je pored Scania Irizar i Neoplan autobusa, odakle odluka za novi MAN, na što nam je gospodin Bašović rekao: “Odluka o kupovini MANa je zapravo bila veoma jednostavna. Od ranije smo upoznati sa njegovim kvalitetima i ekonomičnosti, stvari koje je nova generacija dodatno unaprijedila. Činjenica je da MAN jedini ima ovlaštene servise u više gradova u BiH, a i ponuđena garancija na vozilo je zadovoljavajuća. Kada se pojavila mogućnost da kupimo nov autobus pod ovim uslovima – odluka je bila brza, baš kao i dogovor te isporuka vozila.”
Nabavka novog vozila, za kompaniju koja se bavi isključivo vanlinijskim prevozom je prilično veliki iskorak?
“Prošla godina je zaista bila odlična, a ovu smo također započeli jako dobro pa imamo cilj da ovu godinu odradimo kao što bi rekli – udarnički i na način da naši putnici zadovoljni. A ima li boljeg načina za to od novog vozila? Smatramo da ovo nije trošenje novca nego investicija na duže staze koja će se sigurno isplatili i jedni smo od rijetkih koji mogu reći da su u ovom segmentu posla, a da su nabavili nov novcat veliki autobus. Prošle godine smo obnovili vozni park sa novim Otokar midibusom te sa dva Neoplan Citylinera od čega je jedan u VIP izvedbi. Početkom ove godine vozni park je napustio jedan Sprinter i jedan Otokar, pa se javila potreba za jednim vozilom. MAN je bio tu u pravo vrijeme na pravom mjestu i evo nas tu” – uz osmjeh je završio svoje izlaganje gospodin Bašović.
Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Vildan tours želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim Lavom!