EKSKLUZIVNO: Novi Cityliner novi član kompanije Flover Dioro

Share your love

Jako je živo ovih dana na autobuskoj sceni u Bosni i Hercegovini. Prinove bilježimo na sve strane, a za ovu priliku vam donosimo i jednu iz Bugojna. Kompanija Flover Dioro je za potrebe svog posla odlučila proširiti flotu sa Neoplan Citylinerom veoma upečatljive – žute boje.

Mnogi poznaju ovu firmu po cvjećari istog imena u Bugojnu koja radi od 1996. godine, međutim ova kompanija ima mnogo dužu historiju koja počinje sa ocem trenutnog vlasnika. Ta prva kompanija je bila poznata kao Autoprevoznik Marinović i radila je sa četiri autobusa. U to vrijeme imati u flotu Neoplan Citylinera, Mercedesa O303-ku, Setru 215 HD i jednog MAN-a je bilo crem de la creme… Međutim, sa ratnim dešavanjima prevoznička djelatnost je stala i krenulo se u nekim drugim pravcima. Ipak, 2017. godine obnavlja se i prevoz putnika te se kreće sa ozbiljnijim radom.

Tako da je u suštini nabavka ovog Neoplana povratak korjenima nekadašnje firme i voznog parka. Novi Žućo je model N1217 HDC, što znači popularno “kraći troosovinac”. Proizveden 2009. godine i pogoni ga jaki MAN motor snage 353 kW tj. 480 KS, što je u to vrijeme bila i maksimalna opcija za ovaj autobus. Jači motor je mogao samo imati dvospratni Skyliner i pojedini Starlineri koji su prelazili malo preko 500 KS. Vozilo ispunjava Euro 4 norme ispušnih gasova. Vanjski izgled ukrašavaju klasične Cityliner-ovske značajke, a svakako možemo istaći i prednje xenon farove.

U trenutku pisanja ovog članka tahograf je pokazivao nešto preko 478.000 pređenih kilometara. Opremljen je ZF AS Tronic automatskim mjenjačem koji ima 12 brzina. Vozilo je opremljeno raznim pomagalima za vozača koji će mu olakšati vožnju, a posada može računati i na bunker za odmor vozača koji se nalazi između prvih vrata i prve osovine. Također, za lakše manevrisanjem vozilom unazad pobrinut će se kamera koja je montirana pozadi u srebrenoj lajsni.

Kapacitet vozila je 49+1+1, pa je očigledno, s obzirom da je vozilo na tri osovine, da će putnici imati jako puno prostora i dosta komfora tokom vožnji. Standardno za Neoplan, sjedišta su proizvođača Kiel, a sva sjedišta imaju naslone za ruku i noge, mrežicu, stolić, ali i mini kantu za smeće. Putnici će uživati u svim prednostima klima uređaja i sistema za grijanje, ovisno od vanjskih uslova i temperature. Također, iznad svakog sjedišta se nalazi i multiset sa rasvjetom, zvučnikom i difuzorima za zrak. Vozilo je opremljeno sa Blaupunkt audio i video sistemom koji se sastoji od dva mikrofona i dva LCD monitora uz Pioneer player. ovaj sistem omogućava i snimanje vožnje te emitovanje iste na monitore. Vozilo ima i frižider u prednjem dijelu, sef, toalet te nekoliko USB priključaka te utičnica za struju. Ipak, ono što izdvaja ovaj autobus od drugih jeste velika stajaća kuhinja na drugim vratima u luksuznoj izvedbi. Opremljena je sa dodatnim frižiderom, sudoperom, kuhalom, mikrovalnom te dosta latica za ostavu različitih predmeta i opreme.

Na naše pitanje o dosadašnjoj godini i radu, domaćin Igor Marinović nam je rekao: “Dosadašnja godina je protekla jako dobro. Post-covid period ide zaista dobro i samim popuštanjem mjera i olakšanim kretanjem putnika posla je sve više. Glavni fokus trenutno su đačke ekskurzije i predstojeća ljetna sezona, koja je kako stvari stoje dosta obećavajuća.” Gospodin Marinović je podijelio i svoje viđenje daljih koraka svoje kompanije: “Nakon što smo početkom ove godine minibuski sektor pomladili VW Crafterom iz 2011. godine, sada smo i našeg glavnog člana MAN-a zamjenili ovim novim Neoplanom, sve u cilju pružanja bolje i efikasnije usluge našim klijentima kojih je svaki dan sve više. Trenutno se držimo isključivo vanlinijskog prevoza, a ako bude u planu nekih redovnih linija bit ćete na vrijeme obaviješteni.”

Kompanija, doduše u drugom obliku i drugom vremenu, je već imala Neoplan Cityliner. Ovo je izgleda malo vraćanje korjenima? “Prvobitni plan je bio da kupimo MAN-a novije generacije, jer smo sa našim već dobro poznatim stvarno prezadovoljni u svakom smislu. Onda smo odlučili da pored novije gereacije vozila moramo uzeti nešto što će osvježiti izgled i biti prinova u svakom smislu. Što se tiče dizajna, izgleda i markantnosti tu je Neoplan Cityliner apsolutno bez konkurencije.”, završio je gospodin Marinović.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Flover Dioro želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1928