Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

EKSKLUZIVNO: Konjictrans obnovio flotu sa još jednim MAN autobusom!

Kompanija Konjictrans je tik pred szonu odlučila da flotu ponovi sa još jednim autobusom. Odlučeno je da je MAN Lion's Coach već dokazan i provjeren model za njihov posao, tako da je izbor bio lak. Autobus je isporučila kompanija Kam i bus, koja je ovlašteni zastupnik MAN i Neoplan autobusa za Bosnu i Hercegovinu, te tako nastavila dobru saradnju sa Konjictransom.
Isporučeni autobus za Konjictrans je 2018. godina i u trenutku isporuke je imao oko 585.000 pređenih kilometara. Naravno, opremljen je domaćim MAN motorom snage 309 kW/420 KS koji ispunjava Euro 6C norme ispušnih gasova tre 12-brzinskim automatiziranim mjenjač TipMatic koji ima integrisan i ZF intarder. Vozilo je u atraktivnoj tamnoj nijansi metalik sive ili prema tačnoj specifikaciji – Texas Grey boji. O vanjskom izgledu ne treba trošiti riječi pošto je aktuelna generacija modela Lion's Coach pun pogodak o čemu govore i prodajni podaci. Vanjski izgled dodatno uljepšavaju alumunijumske felge, kao i bočni poklopci za prtljag koji se otvaraju paralelno uz vozilo.

Svakako, dodatni plus su i nosači za skibox postavljen pozadi u slučaju da bude potrebno. Ipak, pošto se radi o standardnom dvoosovincu dimenzija dužina 12.1, širina 2.55 i visina 3.84 metra, prtljažni prostor je procijenjen na 10 m3 (uključujući police za ručnu prtljagu) što je sasvim dovoljno.
Vozilo posjeduje dva rezervoara za dizel pa je ukupni kapacitet 705 litara (525 + 180). Ovaj MAN Lion's Coach je opremljen sa full LED opremom rasvjete koju čine glavna svjetla (kratko i dugo), dnevna svjetla i pozicija, pokazivači smjera, zadnja grupa svjetala te zadnji krovni pokazivači smjera i pozicije integrisane u zadnje staklo. Također, tu se nalaze i prednja dva svjetla za maglu integrisana u prednji branik koja su halogena. Pored rasvjete, koja je bitan sigurnosni aspekt, ovaj autobus ima i odličan paket ostale sigurnose opreme. Neki od sistema koju će osigurati sigurnost i vozača i putnika i ostalih učesnika u saobraćaju su:
– Elektronski sistem kočnica (EBS) s ABS i ASR sistemima
– ESP Elektronski sistem stabilnosti
– LGS (Lane guard system) – sistem upozorenja u slučaju da vozilo napusti voznu traku putem trzanja
vozačkog sjedišta
– EBA (Emergency brake assist) – aktivna pomoć pri kočenju. Kombinacijom radara i kamere vozilo
prepoznaje kritične situacije i pomaže kod usporavanja tj. kočenja autobusa
– TPM (Tire Pressure Monitoring) – sistem praćenja pristika u gumama
Spomenuli smo da je vozilo standardni dvoosovinac, pa je shodno tome i kapacitet standardni i iznosi 49+1+1 sjedišta. Po običaju, sjedišta su proizvođača Kiel, ali su urađena u luksuznijoj izvedbi tkanine i kože. Opremljena su sa podesivim naslonima na kojim se nalazi ušiveni MAN logo, bočnim izmicanjem za bolji komfor, naslonima za glavu od kože, preklopnim naslonima za ruke i noge te stolićima i mrežicama za lične stvari. Kao što se vidi na slikama, sjedišta su obložena sa dodatnim bočnim jastucima što će pružiti još veću udobnost putnicima. Putnicima će tokom vožnje na raspolaganju biti Bosch audio/video sistem kojeg čini bežični mikrofon, DVD player sa dva LCD monitora 19 inča, a posebnu pogodnost će putnici imati i od 230 V utičnica koja se nalaze na svakom sjedištu. Od ostale opreme možemo spomenuti još i sistem klimatizacije, dodatnog grijanja, digitalni sat integrisan u krov naprijed s prikazom vanjske temperature, sef u šasiji te toalet na drugim vratima.
Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Konjictrans želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!

