EKSKLUZIVNO: Isuzu i dva Mercedesa novi članovi kompanije Centrotrans!

Share your love

U proteklom periodu kompanija Centrotrans Sarajevo je bila znatno aktivna u gradsko-prigradskom prevozu u Kantonu Sarajevo, a sa dolaskom ljeta i aktiviranjem dodatnih linija, pritisak na vozni park se povećao. Također, ljeto znači i povećan broj vanrednih vožnji, tako da je bilo potrebno adekvatno reagovati. Menadžment kompanije je reagovao promptno pa su u vozni park stigla dva rabljena Mercedes Citara G i jedan nov Isuzu Turquoise.

Dva Mercedes Citara G, kao što im i ime pokazuje, su u zglobnoj izvedbi. Oba vozila su identična sa tehničkom specifikacijom i opremom. Vozila su proizvedena 2010. godine i imaju dužinu nešto ispod punih 18 metara. Imaju domaće BlueTec motore iz Mercedesove kuće snage 260 kW ili preračunato u KS – 354 konjske snage. Vozila ispunjavaju Euro 5 norme izduvnih gasova i potpomognuti automatskim mjenjačem osigurat će još mnogo pređenih kilometara i kod novog vlasnika.

Vozila s vanjske strane karakterišu linijski Hanover displeji, svjetla novije generacije, dodatni bočni žmigavci, a na zadnjem dijelu se nalazi i kamera za lakšu vožnju unazad. Vozila su po dolasku prilagođena u boje Centrotransa uz odgovarajuće natpise kompanije. Vozila su opremljena sa gumama dimenzija 275/70 R22.5 i imaju troja dvokrilna vrata. Unutrašnjost je skoro sva niskopodna, osim zadnjeg dijela gdje je motor, a na drugim vratima se nalazi i rampa za invalide i korisnike dječijih kolica. U unutrašnjost se može smjestiti više od 150 putnika, od čega je 47 sjedećih.

Drugo vozilo, ili ukupno treće po redu u ovoj turi nabavke, je nov Isuzu Turquoise IV. generacije. U odnosu na prethodnike, ovaj model ima blago izmjenjene estetske detalje u kombinaciji sa korištenjem xenon i LED svjetala. Ovaj model ima standardnu dužinu od 7,72 metra što je sasvim korektno na kapacitet od 31+1+1 sjedišta. Kako smo spomenuli, vozilo ima domaći Isuzu Euro 6D motor i on je jačine 190 KS u kombinaciji sa ručnim mjenjačem. Sigurnosna oprema podrazumjeva sisteme kao što su ASR-ESP, ABS, EBS, LDWS (praćenje kolovozne trake), AEBS (sistem za kočenje u hitnim situacijama), retarder, tempomat i ono što je veoma bitno – sistem za otkrivanje i gašenje požara u motornom dijelu. Vozilo ima rezervoar za gorivo kapaciteta 190 litara uz obavezni rezervoar za AdBlue tečnost. Parking senzori uz zvučno upozorenje kada vozilo ide unazad će svakako dodatno pomoći pri što boljem pozicioniranju vozila.

Vrata su jednodjelna i otvaraju se na daljinsko upravljanje. Bočna stakla su dvostruka i blago zatamnjena. Putnicima će na raspolaganju u ljetnom periodu biti novi model Safkar klime, uz posebnu klimatizaciju za vozača, kao i dodatno grijanje njemačkog proizvođača Eberspacher za hladnije dane. Njemačko je i sjedište za vozača, proizvođača Grammer, koje će vozačima olakšati radne zadatke uz modernu i preglednu instrument tablu. Posadi će na raspolaganju biti i zaštita protiv sunca, električno pomični i grijani retrovizori uz dosta prostora za odlaganje privatnih stvari.

Za to vrijeme, putnici će uživati u najnovijim Isuzu sjedištima koja su u crnoj nijansi kombinacije kože i tkanine. Vozila su sa opcijom obaranja naslona uz sigurnosne pojaseve. Putnici će svoje stvari tokom vožnje moći odložiti na police u unutrašnjosti kao i u mrežice na zadnjem dijelu sjedišta. Stolići na sjedištima su također najnovije generacije i prilagođeni su za ostavljenje mobitela i tableta kako bi vožnja protekla što ugodnije. Iznad svakog sjedišta se nalazi i uslužni set sačinjen od zvučnika, puhaljki za klimu i individualne rasvjete.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Centrotrans želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!

 

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1934