Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
EKSKLUZIVNO: Hukić turs pojačao flotu još jednim MAN autobusom
U sedmici koja je iza nas posjetili smo kompaniju Hukić turs iz Sarajeva, a povod je bio nabavka novog vozila u floti. Inače, primjetno je da je posljednih godina kompanija u potpunosti posvećena NeoMan grupaciji, barem što se tiče velikih autobusa. S tim u vezi, novi član flote postao je i MAN Lion’s Coach.
Inače, kompanija ima već jedan ovakav model tako da se za njih radi o već isprobanom i provjerenom vozilu. Općepoznatno je da se u bh. uslovima rada, cestovne infrastukture, servisa i slično MAN pokazao kao možda i najbolje rješenje. Zbog svojih karakteristika, cijene i post-prodajnih usluga postao veoma raširen model u našoj zemlji, kako u firmama koje se bave linijskim prevozom tako i u firmama koje rade isključivo vanlinijski prevoz. Vrijedi istaći i da je MAN, otkako se dodjeljuju nagrade “Bus of the Year” i “Coach of the Year”, ove nagrade osvajao šest puta.
Naši domaćini, kao i mnogo puta do sad, su bili braća Nermin i Emir Hukić koji su nam rekli da su jako zadovoljni ovom godinom i da činjenica da su ove godine nabavili četiri vozila to i pokazuje. Novi MANeken u floti je u kompaniju stigao od kompanije UBE Store, sa kojom kompanija Hukić turs ima jako dobre odnose i koja je od početka podržava naš projekat. U kontra smjeru otišao je i Mercedes Sprinter, koji će zasigurno ubrzo naći novi dom.
Novopristigli Lion’s Coach je 2012. godište i ima nešto izmjenjeni izgled klime i prednjeg dijela, koji mu daje još upečatljiviji izgled. Autobus ispunjava Euro 5/EEV standarde izduvnih gasova, a srce čini motor motor jačine 400 konjskh snaga u kombinaciji sa ručnim mjenjačem od šest brzina. Vanjski izgled dodatni naglašava prednja maska sa hromiranom lajsnom sa karakterističnim lavom te blago zatamnjena stakla.
Vozilo je i u unutrašnjosti opremljeno vrhunski. Radni prostor vozača je ergonomski sa veoma prepoznatljivim MAN multifunkcionalnim volanom u sredini uz logički poredane potrebne tastere koji su lako dostupni vozaču u svakom trenutku. Također, vozilo posjeduje i brojne sigurnosne uređaje i sisteme kako bi i vozač sa putnicima bio što bezbjedniji baš kao i ostali učesnici u saobraćaju. U pauzama između vožnji, vozačka posada će se moći odmoriti i u krevetu koji se nalazi u kabini iza drugih vrata.
Što se tiče putničkog prostora, u ovaj autobus se pored vozača i suvozača može smjestiti udobno i 47 putnika. Poseban akcenat stavljamo na ovo “udobno”. Naime, vozilo nema toalet pa je zbog toga i činjenice da ima dva sjedišta manje od standardnog kapaciteta ovog modela, razmak između sjedišta fantastičan. Kada se tome pridoda i činjenica da su sjedišta u lusksuznoj varijanti što znači deblje sjedalo i naslonjač, putovanje će biti jako pozitivno iskustvo bez obzira na pređeni broj kilometara. Od ostalih pogodnosti u ovom vozilu, putnici mogu koristiti prednosti sistema za grijanje, klima uređaja, Bosch audio i video sistema te dva frižidera.
U trenutku naše posjete, vozilo je prolazilo kroz posljednje detalje i provjere te postavljanje tablica koje su stigle tačno kada i mi, pošto je vozilo odmah sutradan imalo dogovoreno višednevnu vožnju. Emir Hukić nam je povodom toga rekao: “Ušli smo u sezonu spremni i odradili smo je maksimalno kvalitetno, mada još uvijek nije završena. To se vidi i po tome što u ovom trenutku ni jedno vozilo nije u bazi, a evo i novi MAN odmah nakon stavljanja registracija starta sa radom.” Kako kažu, bazirali su se trenutno na kupovinu velikih vozila zbog prirode posla, tako da sada imaju šest velikih i tri manja vozila. Za iduću godinu je najavljeno da nema nekih striktnih planova, ali se svakako nadaju da će biti barem uspješna kao i ova ako ne i više, te da će svakako biti opet pokoje iznenađenje u floti.
Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Hukić turs želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!