Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
EKSKLUZIVNO: Četiri Mercedes Integro autobusa novi članovi Centrotransa
Nakon što je nedavno gradski dio flote obnovljen sa dva nova Isuzu Novociti vozila i tri rabljena MAN Lion's City na CNG pogon, kompanija Centrotrans je podmladila i prigradsko-međugradski sektor sa četiri vozila. Radi se o Mercedes Integro vozilima, facelift izvedbi, a interesantno je da je jedan već stigao ljetos, a ostali su uslijedili krajem godine. Nezvanično, očekuje se da će iduće godine stići još ovakvih vozila, ali o tom potom. Mercedesov model Integro se proizvodio u fabrici u Neu-Ulmu od 1996. do 2018. godine. Naslijedio je model O408, a facelift je doživio 2005. godine. Komotno možemo reći da je rođak Setrinih modela UL iz serije 300 i 400 i manji brat modela Tourismo.
Njihova robusna konstrukcija i snažan motor rezultirali su ugodnim i stabilnim iskustvom vožnje te je ovaj model posebno bio popularan u Austriji i Švedskoj, gdje su radni uslovi bili jako teško, ali gdje se Integro pokazao odlično. Tako su i ova četiri, kao i onaj što je stigao ljetos, stigli iz Švedske. Radi se o vozilima koja imaju dužinu od 12.140, širinu od 2.550 te visinu od 3.380 mm uključujući poklopac klime. Na osovinama su montirane klasične gume dimenzija 295/80 R22.5, a kapacitet rezervoara za dizel je 340 litara, dok onaj za AdBlue tečnost može da primi 47 litara. Rekli smo da ovaj model možemo nazvati i manjim bratom Tourisma, a to se jasno vidi na prednjem i zadnjem dijelu koji je skoro identičan većem modelu, posebno zadnja svjetla koja ovom modelu daju dodatni šmek ekskluzivnosti.
Prinove u Centrotransu imaju motor iz porodice OM 457 hLA, zapremine 11.967 cm³ i oznakom BlueTec5, što jasno govori da se radi o Euro 5/EEV motoru. Ima snagu od maksimalnih 260 kW to jest 354 KS, a za glatko mijenjanje brzina pobrinut će se automatski ZF Ecomat mjenjač sa šest brzina. Vanjski izgled još otkriva da su prednja vrata jednokrilna, što je inače i zaštitni znak ovog modela, pošto su samo jednokrilna vrata i bila moguća. Za razliku od prednjih, zadnja vrata su mogla biti i jednokrilna i dvokrilna, ali pristigli autobusi su u verziji sa dva krila. Zahvaljujući podignutom podu putnici imaju i više udobnosti, ali i mjesta za prtljag. Uključujući unutrašnje police ova vozila imaju kapacitet za prtljag od 4,5 m³. Zahvaljujući svojoj specifikaciji, ova vozila su pravi “all-rounder” pošto će pored redovnih, moći bez problema obavljati i vanredne vožnje. Vozila su opremljena i sa Mobitec linijskim displejima koji se nalaze naprijed, bočno i nazad, a interesantno je da su vozila stigla i sa klasičnim dodatnim krovnim svjetlima koja se nalaze na skoro svim komercijalnim vozilima u Skandinaviji. Također, rasvjeta je poduplana i na zadnjem dijelu, a specifičnost je i dodatna bočna rasvjeta koja je u funkciji kada su vrata otvorena za bolju preglednost i sigurnost putnika.
U Integro Facelift modelu kontrolna tabla je u suštini ista kao ona koja se nalazi kao standard u Setra međugradskim autobusima serije 400 sa ravnim prednjim dijelom. Vozač ima sve što je potrebno za ugodnu vožnju, počev od udobnog sjedišta, ergonomskog radnog prostora te sigurnosnih sistema uz neizostavnih retarder. Interesantno je da vozila imaju i alkolok sistem. Što se tiče kapaciteta putnika, vozila trenutno imaju 44 sjedišta te određeni broj mjesta za stajanje. Sjedišta su Mercedesova Travel Star Eco, jako udobna sa opcijom obaranja naslonjača, a imaju još i kožne naslone za glavu te naslon za ruke na preklop. Interesantno je da u prednjem dijelu vozila umjesto standardnog dvosjeda nalazi se samo jedno sjedište. Manji broj sjedišta je uzrokovan činjenicom da vozila imaju i lift za korisnike invalidskih kolica, te određen prostor unutar vozila koji mogu koristiti i korisnici dječijih kolica. Putnici na raspolaganju imaju individualnu rasvjetu i puhaljke za zrak, audio opremu sa zvučnicima, sistem grijanja i klimatizacije te frižider u prednjem dijelu. Vozila trenutno prolaze kroz proces farbanja i prilagođavanja u boje i natpise kompanije Centrotrans.
Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Centrotrans želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!