EKSKLUZIVNO: Bosnaekspres u svoju flotu dodala MAN Lion's Coach

Share your love

Kompanija Bosnaekspres iz Doboja osnovana je sada već daleke 1972. godine, što znači da ove godine kompanija obilježava punih 50 godina uspješnog rada. Kompanija se bavi prevozom putnika u gradskom, međugradskom i međunarodnom saobraćaju, međutim iako primarna, to nije i jedina djelatnost ove kompanije. Za svoje potrebe, ali potrebe i trećih lica Bosnaekspres se bavi servisiranjem putničkih i teretnih vozila, dok je aktivna i turistička agencija.

Kompanija danas broji preko 30 autobusa, a registrovanih ima preko 15 gradsko-prigradskih linija na širem području grada Doboja. Također, vrijedi spomenuti i linije kao Kotorsko – Tešanj, Brod – Sarajevo, kao i međunarodne sa polaskom iz Doboja za Beograd, Budvu i Herceg Novi, dok linija za Novi Sad polazi iz Banja Vrućice. Kompanijom već duži niz godina rukovodi gospodin Ratko Močić, vlasnik i direktor.

Tako se posložilo da je za 50. godišnjicu rada stigao i jubilarni autobus – MAN Lion's Coach u dvoosovinskoj izvedbi. Interesantno je još osim toga što je stigao u jubilarnoj godini rada, da je ovo i prvi ovakav u floti, tako da će od starta biti jako poseban. Još jedna karakteristika je i boja koja je jako crvena i jako upečatljiva. Vanjski izgled karakterišu još i crveni retrovizori te aluminijumski poklopci prednje i zadnje osovine koji daju zaista fenomenalan izgled vozilu. Naravno, tu je i popularna rebrasta prednja maska sa legendardnim lavom i natpisom MAN.

Vozilo je proizvedeno 2013. godine i uvezeno je iz Njemačke od prvog vlasnika preko kompanije UBE Store iz Tuzle. Snagu novom dobojskom Lavu daje domaći MAN motor snage 324 kW ili 440 KS ispunjavajući pri tome Euro 5/EEV norme ispušnih gasova. Da vožnja prođe bez problema, glatko i ekonomično pobrinut će se ručni mjenjač sa šest brzina. U trenutku slikanja, vozilo je imalo nepunih 353.000 km, što je zaista malo i nema sumnje da je Bosnaekspres odabrala odlično vozilo za sebe i svoje putnika.

Odličan prvi utisak stečen vanjskim izgledom vozila nastavlja se i u unutrašnjosti. Vozački prostor je standardno MANovski – pedantan, ergonomski i sa prepoznatljivim multifunkcionalnim volanom gdje dominira ponovo lav i natpis MAN. Vozaču će na raspolaganju biti set aktivnih i pasivnih sigurnosnih sistema kao i retarder, tempomat, navigacija, kamera za vožnju unazad, kamera iznad drugih vrata te ksenon svjetla. Također, vozačka posada će imati mogućnost i odmora u prostoru koji se nalazi iza drugih vrata.

Unutrašnja kombinacija prati vanjski izgled i urađena je u crveno-zlatnoj kombinaciji. Osim vozača i suvozača, u unutrašnjost se može smjestiti 48 putnika na udobnim Kielovim sjedištima. Sjedišta su u već spomenutoj crveno-zlatnoj kombinaciji sa zlatnim naslonom za glavu. Sjedišta su sa naslonom na obaranje, naslonima za ruke i noge na preklop, bočnim izdvajanjem sjedišta do hodnika, preklopnim stolićem i mrežicama za lične stvari. Iznad svakog reda se nalazi prostor za ručni prtljag u zlatnoj boji sa individualnom rasvjetom, zvučnikom, hostes dugmetom i difuzorima za zrak. Bez obzira o kakvom tipu putovanja se radi, zabave neće nedostajati zahvaljujući Boschovom audio/video sistemu sa dva mikrofona, CD/MP3/DVD playeru i dva LCD monitora. Interesantno je da je drugi monitor montiran centralno u hodniku i da se izvlači uz pomoć motorića što je još jedna luksuzna stavka vezana za ovaj autobus. Od ostalih značajki možemo spomenuti da je autobus opremljen podom sa imitacijom parketa, dva frižidera (jedan u prednjem dijelu, a drugi na toaletu), toaletom, kuhinjom za spremanje jednostavne hrane i napitaka.

Iako su imali probleme u poslovanju, prije svega sa cijenama nafte, iz kompanije su poručili da ovom godinom ipak mogu biti zadovoljni. “Nakon korona virusa, koji nam je nanio ogromne gubitke, uspjeli smo se konsolidovati i organizirati pa ćemo u budućem periodu moći dizati naš kvalitet usluge na još veći nivo, a sve na zadovoljstvo naših putnika. Također, pozitivno je i to što smo u ovakvom vremenu uspjeli da sačuvamo sva radna mjesta naših uposlenika i da niti u jednom trenutku ne obustavimo prevoz putnika”, poručili su nam iz ove kompanije.

Na naš upit o nekim budućim planovima iz kompanije su nam poručili da se radi na već spomenutom dizanju kvalitete usluge, a jedan od glavnih preduslova za to je obnova i voznog parka te dalje ulaganje u kvalitet zaposlenih kadrova preko organizovanja raznih edukacija.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Bosnaekspres želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1933