EKSKLUZIVNO: 4 nova Tourlinera pojačali flotu Centrotransa!

Share your love

Juli 2022. godine će ostati posebno zapisan u historiji kompanije Centrotrans. Zadnji novi Neoplan koji je Centrotrans kupio bio je Neoplan Starliner II 2007. godine. Nakon 15 godina ponovo su predstavljeni novi Neoplani! Ovaj put se radi o 13-metarskim modelima Tourliner, koji su ujedno i prvi tog tipa u ovoj kompaniji.

Menadžment kompanije Centrotrans Sarajevo koja je dugogodišnji korisnik MAN i Neoplan autobusa, u 2022. godini donio je odluku o obnovi voznog parka sa turističkim autobusima iz grupacije MAN. Kompanija koja ima za cilj da razvija djelatnost te da kvalitet iste kontinuirano poboljšava, mora konstantno ulagati u obnovu i/ili zamjenu osnovnih sredstava za rad, što je preduslov za sve ostale procese podrške. Izbor je pao na Neoplan Tourliner C (P10), a ukupna vrijednost cijelog projekta iznosi preko 2 miliona KM.

Vanjski izgled sva četiri vozila je kompletno isti i prilagođen Centrotransovim standardnima. Sva četiri vozila su opremljena MAN Euro 6 motorima snage 460 i 470 KS uzMAN TipMatic 12 automatski mjenjač sa retarderom. Od sigurnosnih sistema na raspolaganju je ABS, TCS (Traction Control System), EBS, ASR, ESP, Lane guard system (LGS), Advanced emergency braking system (EBA) te sistem kamera na drugim vratima te pri vožnji unazad. U skladu sa novim evropskim direktivama, autobusi su opremljeni i sa sistemom za otkrivanje i gašenje požara u motornom prostoru. Autobusi su opremljeni Konvekta klima uređajima snage 38kW i predgrijačem Spheros Thermo 350 za grijanje u hladnijim danima. Kapacitet rezervoara iznosi preko 700 litara dizela i oko 60 litara AdBlue tečnosti.

Međutim, unutrašnjost je malo različita. Tri vozila su kompletno sa istom opremom i izgledom, dok je četvrti sa nešto drugačijom opremom, unutrašnjim izgledom i brojem sjedišta. Tri Tourlinera imaju kapacitet 53+1+1 sjedišta, što je idealna kombinacija za navedene autobuse, jer omogućava izuzetan komfor za putnike, sa aspekta raspoloživog prostora. Četvrto vozilo je isporučeno sa još luksuznijom opremom i manje sjedišta (49+1+1) tako da se itekako vodilo računa o putnicima na posebno dugim linijama.

Kako i dolikuje, unutrašnjost vozila je bogato opremljena, počevši od multifunkcionalnog kožnog upravljača, zatim vozačkog kokpita do putničkog prostora. Vozačima je na raspolaganju sjedište Isri Pro2 sa sigurnosnim pojasom u tri tačke vezanja. Sjedište je opremljeno grijanjem, kao i naslonima za ruke s obje strane. U putničkom prostoru na raspolaganju je LED rasvjeta, pod urađen u imitaciji parketa, zavjese na bočnim prozorima i zadnjem staklu, dva LCD monitora, digitalni sat, police za prtljag, frižider u prednjem dijelu, toalet sa alarmom za dim, mikrofon za vozača i suvozača/vodiča, MMC (Multi Media Coach) napredni infotainment sistem sa pripremom za navigaciju uz eksterni AUX-in/USB interfejs i  Bluetooth hands-free sistem “Comfort” za 2 mobilna telefona.

Vrijedi napomenuti da se u četvrtom Tourlineru nalazi i kuhinja te sef, a da su sjedišta u malo luksuznijoj izvedbi ispod kojih se nalaze USB priključci. Sjedišta za putnike su Kiel Caresso, opremljena sigurnosnim pojasevima, preklopnim naslonima za ruke i noge, preklopnim stolom na svakom sjedištu sa držačem za tablet, mrežicama za lične stvari kao i kožnim naslonom za glavu. Sjedišta su urađena u kombinaciji kože i tkanine, a dodatno su ukrašena sa Neoplanovim Logom postavljenim centralno na naslonjač. Iznad svakog reda sjedišta nalazi se i multi uslužni set sa difuzorima za zrak te rasvjetom. Preostala tri vozila će naknadno dobiti USB priključke i utičnice za struju.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Centrotrans želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927