Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Ekološki Mercedesovi autobusi čine kičmu gradskog prevoza u Madridu
Pogon na prirodni plin je brz i isplativ način za postizanje nižih emisija u lokalnom javnom autobuskom prevozu. Transportna kompanija EMT Madrid (Empresa Municipal de Transportes de Madrid) uspješno upravlja sa nekoliko stotina Mercedes Citaro NGT autobusa s pogonom na prirodni plin u španskoj prestolnici. U narednoj godini njihov broj će se povećati na 672 ekološka gradska autobusa.
Potpuno električni eCitaro, Citaro s niskom razinom emisije opremljen Euro 6 motorom, Citaro NGT s plinskim motorom; oba dostupna i kao hibridne varijante – kod Mercedesa transportne kompanije zaista imaju slobodu izbora. U 2016. godini, EMT Madrid je naručio ukupno 82 autobusa Citaro NGT u solo i zglobnoj izvedbi. Autobusi su dobili pozitivne ocjene pa je kompanija odlučila dati nekoliko narednih narudžbi kompaniji Mercedes i njihovim modelima koji kao pogon koriste prirodni plin. Kad bude isporučena trenutna narudžba, na putevima u Madridu će biti 672 Citaro autobusa s plinskim pogonom.EMT Madrid želi da do kraja godine promijeni cjelokupnu flotu autobusa kako bi imali što više vozila koja su ekološki prihvatljivija za okoliš. Citaro NGT čini osnovu ovog cjelovitog ekološkog koncepta. EMT Madrid je odgovaran za gradski saobraćaj u Madridu i on upravlja najvećom evropskom flotom autobusa na prirodni plin. Autobusi su od velike važnosti u španskoj prestolnici, jer se flota EMT Madrid sastoji se od 2000 autobusa te vozila godišnje pređu više od 90 miliona kilometara. Njihove usluge na godišnjem nivou koristi 425 miliona putnika u mreži servisnih pravaca koji pokrivaju oko 3800 kilometara. Zahvaljujući mreži različitih prevoznika i izuzetno redovnom autobuskom redu, lokalni javni prevoz u Madridu vrlo je popularan i potražnja raste. U isto vrijeme, saobraćajne aktivnosti privatnika u centru grada su opale.
Srce Mercedes Citara NGT čini domaći Mercedesov motor M 936 G na prirodni plin. Sa zapreminom od 7,7 litara, on je trenutno najkompaktniji motor na prirodni plin u svojoj klasi. Vertikalno ugrađeni šesterocilindrični linijski monovalentni motor radi na komprimovani prirodni plin ili bioplin. Sa snagom od 222 kW (302 KS) postiže maksimalni obrtni moment od 1200 Nm i znatno snižava granice emisije Euro 6. Zahvaljujući ovim vrijednostima i svojim moćnim performansama, ovaj motor u potpunosti se podudara s referentnim vrijednostima koje je postavio njegov ekvivalent s dizelskim motorom.