Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama



Vozni park od 18 dvospratnih turističkih autobusa za razgledanje grada kojima upravlja Willms Touristik prebačen je sa dizelskog na električni pogon, a modernizovana vozila su sada u upotrebi u Kölnu i drugim njemačkim gradovima. Autobusi, od modela s kraja 1980-ih do onih proizvedenih tek 2019. godine, modernizovani su u okviru programa finansiranja njemačkog Saveznog ministarstva za digitalnu tehnologiju i transport. Konverziju je izvršila danska kompanija Banke ApS, u saradnji sa ovlaštenim njemačkim distributerom Allison Transmissiona, DGS Diesel- und Getriebeservice GmbH.
Dizel motor, sistem goriva i konvencionalni mjenjač svakog vozila uklonjeni su prije ugradnje novih komponenti. Novi sistem je izgrađen oko elektromotora DANA TM4 SUMO HP koji isporučuje 145 kW kontinuirane snage, uparenog sa Allison T280R potpuno automatskim šestostepenim mjenjačem. Šest litijum-željezno-fosfatnih baterijskih paketa, ukupnog kapaciteta 240 kWh, daju autobusima domet od oko 200 kilometara, što je dovoljno za dnevne turističke linije.
Zbog otvorenog krova, autobusi nisu mogli primiti baterije montirane na krov. Umjesto toga, baterije su postavljene pozadi i unutar putničkog prostora, smanjujući kapacitet sjedenja za dva do šest sjedišta, ovisno o modelu.
Direktor Willms Touristik-a, Sascha Wilms, rekao je: “S obzirom na to da će dizel autobusima vjerovatno biti zabranjeno da voze u centrima njemačkih gradova za nekoliko godina, ovaj projekat nije samo važan korak ka mobilnosti bez CO₂, već je i ključan za buduću održivost i profitabilnost naše kompanije.”
Kompanija očekuje niže operativne troškove, s prosječnim troškovima električne energije od 0,33 eura po kilometru u poređenju s 0,60 eura za dizel. Predviđa se i pad troškova održavanja, jer električni pogonski sklopovi imaju manje komponenti sklonih habanju.