Duisburg ulaže u autobuse na vodik

Operater javnog prevoza u Duisburgu naručio je 25 Solaris autobusa na vodik. Ovo označava prvi korak za Duisburger Verkehrsgesellschaft AG (DVG) u njegovoj misiji da transformiše svoju flotu u potpuno bez emisija do 2030. godine. Kupac se odlučio za 11 modela Urbino 12 hydrogen i 14 u zglobnoj verziji, Urbino 18 hydrogen. Ovi autobusi će biti prva vozila na vodik u gradu, a isporuka je planirana za 2024. godinu za Solaris Urbino 12 hydrogen i sredinu 2025. godine za Solaris Urbino 18 hydrogen.

“Narudžbom prvih 25 autobusa na vodik činimo još jedan važan korak ka tome da javni prijevoz u Duisburgu bude potpuno bez emisija i održiv. Ovom transformacijom dat ćemo odlučujući doprinos zaštiti klime i povećanju kvalitete života u Duisburgu”, objašnjava izvršni direktor DVG-a Marcus Wittig.

“Ponosan sam što možemo biti dio ove značajne promjene koja se dešava u gradskom saobraćaju u Duisburgu. Implementacija sigurne, pouzdane i ekološki prihvatljive tehnologije vodika dodatno će smanjiti emisije u gradu. Jedini nusproizvod rada Urbono autobusa na vodik je vodena para. Zahvaljujemo vam na povjerenju i radujemo se suradnji s DVG-om”, rekao je Olivier Michard, član uprave Solarisa odgovoran za prodaju, marketing i postprodaju.

Modeli na vodik Urbino 12 i Urbino, koji će izaći na ulice Duisburga za nekoliko mjeseci, tiha su vozila bez emisija koja se pokreću energijom vodikovih gorivih ćelija. Urbino 12 će koristiti gorive ćelije od 70 kW, dok će Urbino 18 koristiti baterije snage 100 kW. Solaris autobusi na vodik imaju električni vučni motor sa 160 kW u 12-metarskom modelu i 240 kW u zglobnoj verziji. Osim toga, naručena vozila će biti opremljena Solaris High Power baterijama, što će omogućiti dodatno skladištenje električne energije. U Solaris autobusima na vodik, električna energija se proizvodi reverznom elektrolizom vode i direktno prenosi u pogonski sistem, čineći ova vozila ekološki prihvatljivim bez štetnih emisija.

Udobnost i sigurnost putnika osigurani su efikasnom toplotnom pumpom CO2, nadzorom i modernim sistemom informisanja putnika. Rad vozača će biti podržan opsežnim sistemima asistencije (ADAS), uključujući detekciju pješaka i biciklista u takozvanom mrtvom uglu, upozoravajući vozača autobusa zvučnim i vizuelnim signalima. Nadalje, tekuće operacije su potpomognute eSConnect-om, Solarisovim nadzorom autobuskog voznog parka i sistemom upravljanja.

Solaris je evropski lider među proizvođačima i dobavljačima modernih električnih gradskih autobusa. Kompanija je do sada isporučila više od 3.000 autobusa sa električnim i vodikovim pogonom. Urbino autobuse na vodik ugovorili su kupci iz Austrije, Francuske, Španije, Holandije, Njemačke, Poljske, Slovačke, Švicarske, Švedske i Italije.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1889