Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama


Nakon opsežnih testova, izuzetno dugački zglobni autobus CapaCity L kompanije Mercedes-Benz dobio je dozvolu za rad u lokalnom javnom prevozu švedskog grada Geteborg. TÜV Rheinland potvrdio je da četveroosovinski autobus udovoljava svim zahtjevima koje je postavilo švedsko nadležno saobraćajno tijelo (Transportstyrelsen) u pogledu bočne stabilnosti u zglobnom autobusu.

Tokom niza ispitivanja koja su trajala nekoliko dana, autobus je prošao razne manevre upravljanja u raznim opterećenjima. Najduži Mercedesov autobus u ponudi, koji ima samo jedan zakretni zglob, pokazao je stabilne vozne osobine gdje zadnji dio ne skreće niti “pleše” čak ni pri brzini od 80 kilometara na sat. Za to je u velikoj mjeri zaslužan ATC sistem (Articulation Turntable Controller) koji prilagođava prigušenje u zglobnom sistemu, pružajući tako bolje vozne performanse. Švedska je insistirala na ovoj provjeri s obzirom na bočnu stabilnost u okviru norme ISO 14791: 2000.
Prve primjerke je testirao i opisao popularni magazin Bussmagasinet, a njihov uradak možete pogledati ispod: