Dodatnih sedam vozila za Centrotransovu CNG flotu

Kompanija Centrotrans iz Sarajeva je prethodnih dana u rad pustila sedam novopristiglih vozila u gradski saobraćaj. Radi se o šest solo i jednom zglobnom autobusu, a sva vozila kao pogon koriste CNG plin. Na ovaj način je zaokružena nabavka plinskih vozila za ovu godinu, a u dva navrata je tokom ove godine nabavljeno 16 vozila koja koriste CNG kao pogonsko gorivo.

Rezultat ovakve nabavke je strategija Centrotransa da se posveti zdravijem i čišćem radnom okruženju, pa su vozila na CNG bila i više nego poželjna, posebno nakon što su prethodna vozila pokazala dobre rezultate i naišla na pozitivan prijem vlasti i putnika. A općepoznato je koliko Sarajevo i okolina imaju problema sa zagađenjem koje je posebno aktivno u ovom periodu kasna jesen – rano proljeće, tako da je i ova isporuka sedam vozila stigla u pravom času.

Sva pristigla vozila su proizvođača MAN, a radi se o modelima Lion’s City i to A21 (solo) i A23 (zglobni). Vozila su proizvedena između 2007. i 2008. godine. Opremljena su sa MAN plinskim motorom snage 228 kW (310 KS) u kombinaciji sa ZF automatskim mjenjačem. Motori ovih autobusa ispunjavaju Euro 5/EEV normu ispušnih gasova. Vozila imaju pneumatike dimenzija 275/70 R22.5 što je klasika za autobuse koji se koriste u gradskom saobraćaju.

Šest solo vozila su duga 12 metara, dok zglobni MAN ima dužinu nešto veću od 16,5 metara. Kilometraža solo autobusa je od 553.000 km do 609.000 km, dok je zglobni autobus u trenutku naše posjete imao oko 459.000 km, a zanimljivo je da upravo on ima volan i instrument tablu od novije generacije MAN gradskih autobusa. Svi gradski “Lavovi” imaju troja dvokrilna vrata koja će osigurati brz i lagan protok putnika.

Što se tiče unutrašnjeg izgleda, vozila imaju sjedišta prilagođena za gradske linije, rukohvate te predviđena mjesta za stajanje putnika. Kod solo vozila unutrašnjost je komplet ista i u istom dezenu, dok je kod zglobnog autobusa izgled unutrašnjosti nešto drugačiji. Ukupan kapacitet solo autobusa je između 82 i 92 putnika, dok očekivano zglobni autobus ima dosta veći ukupni kapacitet i on iznosi 146 putnika.

Osim što vozila prihvatljiva za okoliš, prihvatljiva su i za sve kategorije stanovništva zbog rampe na drugim vratima, tako da se i korisnici invalidskih i dječijih kolica mogu prevoziti novim MANovima bez problema. Putnicima će na raspolaganju biti i klima uređaji te sistem grijanja. Interesantno je da zglobni MAN ima sistem video-nadzora preko nekoliko kamera u vozilu koji se prate preko dva monitora koji su postavljeni u prednjem dijelu vozila.

U trenutku naše posjete vozila su se prilagođavala u vizualnom i tehničkom smislu standardnima Centrotransa i ugradnji elektronske naplate karata, pa ih nismo mogli sve zajedno slikati na jednom mjestu. Poslije toga smo imali snijeg koji je pao, a onda su vozila puštena u rad. Ipak, nadamo se da ćete biti zadovoljni sa fotogalerijom koju smo napravili.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Centrotrans Sarajevo želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1889