Deutsche Bahn kupuje oko 940 MAN autobusa

MAN je još jednom uspio pobijediti na tenderu Deutsche Bahna. Ukupno oko 940 autobusa treba da bude isporučeno do 2026. godine, a taj broj uključuje gradske autobuse tipa MAN Lion’s City u svim varijantama dužine, kao i međugradske autobuse tipa MAN Lion’s Intercity LE. U slučaju gradskih autobusa MAN Lion’s City, Deutsche Bahn se takođe oslanja na širok spektar varijanti pogona: dizel kao i CNG i EfficientHybrid. Sa oko 420 miliona putnika tokom 2021. godine, Deutsche Bahn je najveći pružalac autobuskog prevoza u Njemačkoj. DB Regio upravlja sa više od 10.000 autobusa u skoro 300 okruga i nezavisnih gradova. Dodjela ugovora bila je fokusirana, između ostalog, na troškove životnog ciklusa, a time i na vozila sa niskom potrošnjom goriva. Novi MAN autobusi će se u budućnosti koristiti širom Njemačke. MAN Truck & Bus je također dobavljač i električnih autobusa. “Dodjela okvirnog sporazuma od strane Deutsche Bahna za tako ogroman broj MAN autobusa potvrđuje da su naši gradski i međugradski autobusi, kao i naše usluge uvjerljivi u praksi”, kazao je Christoph Huber, predsjednik Izvršnog odbora MAN Truck & Busa Deutschland GmbH.

Serija MAN Lion’s City impresionira brojnim tehničkim detaljima iznutra i izvana. Višestruko nagrađivani dizajnerski jezik takođe čini seriju gradskih autobusa MAN savršenim autobusom u urbanim sredinama. Jasan fokus je na efikasnosti, udobnosti i ergonomiji. Veliki broj autobusa u okviru okvirnog sporazuma biće opremljen MAN EfficientHybrid sistemom uključujući automatski start-stop sistem. Ova tehnologija smanjuje uticaj na životnu sredinu na tri načina: potrošnja goriva je smanjena skladištenjem energije kočenja, manje zagađivača se emituje potpunim gašenjem motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, a emisija buke je znatno niža kao rezultat. Glavna komponenta MAN EfficientHybrid tehnologije je robustan elektromotor bez habanja i održavanja koji je ugrađen u pogonsku liniju između motora i mjenjača. Prilikom prelaska ili kočenja, starter-generator radilice radi kao generator (alternator) i obrnuto također kao starter (starter motor). Uz MAN CNG autobuse serije Lion’s City, emisije zagađivača su također značajno smanjene. Posebno ekološki: MAN Lion’s City G može se koristiti i biometanom. Ova varijanta goriva dovodi do daljeg značajnog smanjenja emisije CO2. Lakši rad također znači manje buke motora nego kod uporedivog dizel motora.

MAN Lion’s Intercity LE (Low Entry), koji je predstavljen prošle godine, postavlja standarde u klasi niskog ulaza, kao i sa minimalnim “ukupnim troškovima vlasništva”. Najnoviji model autobusa MAN također impresionira progresivnim, modernim izgledom koji se dobro uklapa u urbanu sliku modernog grada. Visok udio stakla i veliki stakleni krovni otvori propuštaju puno prirodne dnevne svjetlosti, stvarajući panoramski efekat. Velikodušne staklene površine i integralna i lagana konstrukcija takođe čine vozilo znatno lakšim i efikasnijim. Moderan koncept rasvjete MAN Lion’s Intercity LE sa direktnim, toplim bijelim LED osvjetljenjem također stvara ugodan, privlačan i moderan ambijent u putničkoj kabini.

“Izuzetno smo zadovoljni što se naše dugogodišnje partnerstvo sa Deutsche Bahnom sada može nastaviti. Posebno nam je drago da je naš nedavno predstavljeni novi međugradski autobus MAN Lion’s Intercity LE već tako dobro prihvaćen na tržištu nakon samo nekoliko mjeseci”, dodao je Frank Krämer, šef prodaje autobusa, MAN Truck & Bus Deutschland GmbH.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1889