De Lijn: Nova generacija električnih autobusa

Belgijski operater De Lijn početkom jula pustio je u rad novu generaciju VDL električnih autobusa. Prvih pet od 24 električna autobusa VDL Citea LF-122 Electric pridružilo se električnoj floti flamanske transportne kompanije u regiji Genta. Narednih pet električnih VDL Citea se očekuje u narednim sedmicama, dok će 14 preostalih vozila iz ove narudžbe sa VDL-om biti raspoređeno u depo Sint-Niklaas.

“Tokom posljednjeg zakonodavnog perioda, efektivno smo implementirali konverziju autobuske flote u De Lijn na rad bez emisija. Dodatna investiciona sredstva koja su stavljena na raspolaganje omogućila su transportnoj kompaniji da izvrši nekoliko narudžbi za nova vozila. De Lijn kupuje samo električna vozila, tako da nema nikakvih štetnih emisija”, rekla je odlazeća flamanska ministrica za mobilnost i javne radove Lydia Peeters.

Ann Schoubs, generalna direktorica De Lijna, o novim autobusima je rekla: “Kao i svi drugi e-autobusi, oni imaju mnoge prednosti koje povećavaju udobnost putnika, kao što su USB stanice za punjenje za pametne telefone, ekstra široki informacioni ekrani sa informacijama o zaustavljanju, rampe za manje pokretne putnike na električni pogon, sjedišta od reciklirane kože, pod u izgledu drveta i poboljšana ventilacija. Ali sigurnost i udobnost naših vozača također su uzeti u obzir. Ovi električni autobusi su opremljeni sigurnosnim funkcijama koje ne bi bile na odmet ni u najsavremenijim automobilima, kao što su kamere umjesto retrovizora i nekoliko sistema detekcije za prepoznavanje pješaka i biciklista. Posebna pažnja je posvećena vozačkom sjedištu koje ima vlastitu klimu i sjedište s grijanjem i ventilacijom.” Nova generacija električnih VDL Citea nudi 45 sjedišta i ukupan kapacitet od 110 putnika.

Novi e-autobusi će opsluživati ​​regiju Gent iz Destelbergena. Kada svi uđu u službu, autobuski vozni park Genta će biti znatno podmlađen. De Lijn, velika transportna kompanija u flamanskom dijelu Belgije, namjerava do 2035. godine pretvoriti cijelu svoju flotu na električni pogon.

U prošlosti, De Lijn je više puta privlačio pažnju velikim narudžbama električnih autobusa, velikim narudžbama za Van Hool i VDL i okvirnim sporazumom s Ivecom početkom 2023. godine za do 500 električnih autobusa, od kojih je više od 100 već potvrđeno za narudžbu. Ulaganja u prateću infrastrukturu također su dio De Lijnovog obima ulaganja, poput prošlog novembra sa više od 1.600 stanica za punjenje za e-autobuse u periodu od osam godina, koje će isporučiti ABB i SPIE-Ekoenergetyka. Nedavno, u januaru 2024. godine, operater javnog prevoza potpisao je memorandum o razumijevanju o isporuci do 500 potpuno električnih autobusa od 12 metara od BYD-a, s početnom narudžbom 92 autobusa iz ovog sporazuma. E-autobusi koje proizvodi BYD u Mađarskoj bit će isporučeni u De Lijn od 2025. godine.

U januaru 2024. potpisan je još jedan okvirni sporazum za do 100 e-autobusa, ovog puta sa španskim proizvođačem Irizar e-mobility za isporuku svog modela ie trambusa za autobuski prevoz u skladu sa BRT standardom. Trebaju se koristiti na posebnim linija, npr. na tri linije u pokrajini Limburg (Hasselt-Maastricht, Hasselt-Maasmechelen i Hasselt-Pelt) i u regiji Kortrijk u Zapadnoj Flandriji.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1841

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *