CRRC-Ikarus CityPioneer počeo sa proizvodnjom i radom u Mađarskoj

Share your love

Sredinom decembra, u Székesfehérváru, u Mađarskoj, održana je svečana ceremonija obilježavanja zvaničnog rada prvog električnog autobusa u gradu. Električni 12-metarski autobus proizvođača CRRC predstavlja novu eru za grad i javni prevoz u cijeloj zemlji. Ikarus, poznati mađarski brend autobusa, upotpunio je unutrašnjost vozila i električne uređaje, čime je ozvaničena i saradnja ova dva brenda.

Ovaj električni autobus pruža bolji pregled vozačima te ima ergonomski dizajniran kokpit vozača. Sa potpuno zatvorenom kabinom za vozače, autobus je dodatno unaprijedio svoje bezbjednosne standarde ugradnjom niza naprednih tehnologija, kao što su inteligentni bezbjednosni sistem, alarmni sistem za odstupanje od saobraćajne trake, alarmni sistem protiv udesa, panoramski-sistem za video nadzor i inteligentni sistem upravljanja koji se prilagođava uslovima vožnje.

Sa ECAS-om i posebnom rampom, autobus je posebno pogodan za putnike sa kolicima za bebe i putnike u invalidskim kolicima. Osim toga, T-power bus sistem, sa unaprijeđenim električnim motorom i kontrolerima, dostiže nivo zaštite IP68 i može se lako prilagoditi različitim zahtjevnim radnim okruženjima.

Dr. Cser-Palkovics András, gradonačelnik Székesfehérvára, izrazio je zadovoljstvo i povjerenje u električne autobuse CRRC-a na svečanoj ceremoniji. Duan Jielong, kineski ambasador u Mađarskoj, pohvalio je rad električnog autobusa, rekavši da će to postati jedan od glavnih naglasaka u saradnji između Kine i Mađarske, a preduzeća iz ovih zemalja utrle su novi put za promoviranje komercijalnog rada električnih autobusa u gradskom javnom prevozu. Također, na ovoj svečanosti Electrobus Europe ZRT, lokalni autobuski operater i CRRC Electric potpisali su strateški sporazum za dalju saradnju.

Electrobus Europe ZRT je zajednička kompanija koju su osnovali CRRC Urban Transport Co., Ltd. i Ikarus te će ona nastaviti blisko sarađivati ​​sa gradom Székesfehérvárom u izgradnji zelenijeg i pristupačnijeg sistema javnog prevoza za lokalne građane.

Prototip koji je isporučen nazvan je CityPioneer (komercijalno ime je IC 1211 U) i predstavlja rezultat rada koji je trajao cijelu godinu. CRRC obezbjeđuje pogon, dok je Ikarus odgovoran za nadogradnju. Električni autobus je opremljen baterijom od 313 kWh. Ispod haube nalazi se sinhroni motor sa stalnim magnetom kapaciteta 240 kW (Drive MD2021). Prema izjavi predsjednika Ikarusa Gábora Szélesa, serijska proizvodnja električnog autobusa očekuje se tokom 2019. godine. Electrobus Europe, kako je objavljeno u Budapest Business Journalu, planira izraditi prototipove električnog midibusa i električnog zglobnog autobusa u drugoj polovini 2019. godine.

CRRC je imao zanimljiv i nastup na IAA Hannover 2018 sa velikim štandom na kojem je bilo izloženo samo jedno vozilo. Ova kompanija ima sjedište u gradu Zhuzhou i u 2017. godini prodali su na domaćem tržištu čak 5000 autobusa. Električni asortiman čine vozila od 8, 10, 12 i 18 metara.

Strateško partnerstvo između CRRC-a i Ikarusa, tj. između kineskog proizvođača električnih autobusa i lokalnog evropskog brenda, nekako podsjeća na partnerstva između BYD-a i ADL-a ili Alfabus iz Šangaja i italijanskog Basco Bus. Već ranije smo pisali da su CRRC električni autobusi dobili pozitivne reakcije u Bjelorusiji, a vjerovatno ćemo ih sada još češće viđati. Ako ništa, onda barem u Mađarskoj.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1928