Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
CRRC električni autobusi jako uspješni u Bjelorusiji
Krajem 2017. godine, dva električna autobusa napravljena od strane CRRC-a predati su na korištenje u Belorusiju. U januaru ove godine, ova dva vozila zvanično su počela sa radom. Završno sa augustom, ova dva vozila su dosegla kombinovanu kilometražu od skoro 50.000 kilometara. Zbog svog odličnog i pouzdanog rada sa prosječnom dnevnom kilometražom od 280 kilometara, oba autobusa su ocjenjena uspješno i osvojili su simpatije autobuskih kompanija i lokalnih stanovnika.
Statistika koja je objavljena o ovom testiranju u Belorusiji pokazuje da CRRC električni autobus može voziti 140 kilometara u zimskom periodu nakon što je se napuni u potpunosti te 180 kilometara ljeti. On troši struju koja je jeftinija od dizela, pomažući operateru na ovaj način da smanji svoje operativne troškove. Sistem za regeneraciju električne energije koji je montiran na CRRC električni autobus posebno je efikasan u korištenju energije.
“Osećam se veoma udobno kada putujem sa ovim autobusom”, rekao je jedan putnik iz Bjelorusije, koji se već “zaljubio” u zelenije i ekološki prihvatljivije iskustvo putovanja. Iz bjeloruskih kompanija su također poručili da su izuetno zadovoljni sa ovim autobusima.
Pošto su u potpunosti razmotrili lokalne vremenske uslove i uslove rada, CRRC je napravio niz prilagođavanja prilikom razvoja električnih autobusa za Bjelorusiju. Na primjer, vozilo ima nezavisni sistem grijanja i optimizovan program zagrijavanja baterija za punjenje. Osim toga, boje i ljepila koji se koriste na vozilu prošli su kroz specijalni test temperature, osiguravajući da vozilo može da izdrži temperature u rasponu od -50 do 80 ℃.
Zahvaljujući upotrebi lahkih materijala, CRRC električni autobus uspješno je izgubio oko jedne tone u težini i stoga može voziti na još većoj udaljenosti. Sa troja vrata, CRRC električni autobus je dodatno olakšao ukrcavanje i iskrcavanje putnika. Svako sjedište ima USB port za punjenje mobilnih telefona. Putnici korisnici invalidskih kolica mogu lahko da se ukrcaju u autobus preko posebne rampe i da se smjeste u poseban prostor u autobusu.