CET 2015: Neoplan Skyliner

Predstavljanje autobusa-kandidata za ovogodišnju titulu Bus of the Year počinjemo sa Neoplan Skylinerom. Neoplanov div je po svemu bio najveći autobus na testu – kako po dimenzijama tako i po broju putničkih mjesta. Iako se tržište dvospratnih autobusa čini veoma malim, Nijemci to vide kao budućnost, posebno kada je riječ o međugradskim autobuskim linijama (Fernbus).

Konceptualno Skyliner nudi dvije odvojene prostorije – donju sa velikom kuhinjom i malo višom stojećom visinom, dizajniranom prvenstveno za druženje putnika tokom putovanja, zahvaljujući stolovima, a na spratu prostor ispunjavaju samo sjedišta. Naravno, kupac može složiti interijer prema svojim željama i potrebama, tako da ukupni broj sjedišta može završiti na maksimalnih 83.sky1Oblik autobusa je moderan i vrlo simpatičan, ali ispod toga se krije i nekoliko praktičnih rješenja, kao što je najveći prtljažni prostor, inovativni sistem kontrole klime sa tri zasebne jedinice te jednostavan pristup svim vitalnim dijelovima, što olakšava održavanje.sky3Radno mjesto vozača je, unatoč ograničenoj visini, veoma udobno i pregledno. Neoplan zaslužuje velike pohvale za svoja vozna svojstva, jer vozač nema osjećaj da vozi tako veliko vozilo. Manevarske sposobnosti i vrhunsko držanje ceste su rezultat djelovanja CDS (Comfort Drive Sunspension) sistema aktivni elektronski upravljanih amortizera koji regulira karakteristiku amortizera prema vrsti podloge i sprječava prevrtanje autobusa.sky2Tehničke karakteristike – Neoplan Skyliner
Pogon:
6-cilindrični turbodizel motor, Euro 6, tip MAN D26. Zapremina motora 12,4 l, snaga 371 kW (505 KS) pri 1800 o/min, najveći okretni moment 2300 Nm pri 1000 do 1400 o/min
Dimenzije: 14000x2550x4000 mm, međuosov. razmak 6700/1470 mm, krug okretanja 11 640 mm. Ukupna dozvoljena masa 27 500 kg, kapacitet 76+1+1, rezervoar goriva 720 l, rezervoar za AdBlue 35/60 l.
Prijenos snage: Pogon na drugoj osovini, automatski mjenjač sa 12 brzina ZF AS-tronic
Ovjes i kočnice: Zračni ovjes sa regulacijom visine i aktivnim elektronskim upravljanjem jastucima. Na prednjoj osovini dva zračna jastuka, na pogonskoj osovini četiri zračna jastuka, na pratećoj osovini dva zračna jastuka. Disk kočnice na svim točkovima, BAS, EBS, ABS, ESP i ASR. Motorna kočnica i hidraulični retarder.

izvor: kamion & bus

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *