Castrosua plinski autobusi za SMTU Burgos i Aisa grupu

Share your love

Španska kompanija za javni prevoz SMTU Burgos (Servicio de Transportes Urbanos de Burgos) se po treći uzastopni put odlučila da pri obnovi voznog parka uzme kombinaciju MAN-Castrosua. Ovaj put isporučena su vozila na CNG pogon, i to njih tri, čime se ukupni broj autobusa na CNG u floti popeo na broj 62. Skoro polovinu njih čine vozila sa MAN šasijom, tačnije njih 26. u floti SMTU Burgos. Sa ove tri nove jedinice, Castrosua je ovoj kompaniji u posljednje dvije godine isporučila 12 vozila.

Radi se o gradskom modelu City Versus. Prodata vozila imaju MAN NL 313F CNG šasiju od 12 metara i 12,8 litarski motor sa 310 konjskih snaga koji je pogonjen prirodnim gasom. Ova nova vozila imaju troja vrata, 27 sjedišta i još 67 mjesta za stajanje uz prostor za dvoja invalidska kolica. Opremljeni su klima uređajem sa sistemom grijanja, dvije rampe, kamerom za vožnju unazad i kamerama na srednjim i zadnjim vratima, između ostalog.

Radni prostor vozača je okružen i opremljen sa električnim vratima, kliznim staklom na vozačevom prozoru, prostorom za lične stvari, USB priključkom, ekranima za praćenje kamera te ergonomskim sjedištem koje se prilagođava masi vozača i sa rukonaslonima na obje strane.

Sa sjedištem u Madridu, Aisa grupa pruža usluge prevoza putnicima više od 70 godina. Kombinujući dugo iskustvo sa najnovijim razvojem i najsavremenijim tehnološkim dostignućima, u svojim autobusima i pomoćnoj opremi, posebnu pažnju posvećuju udobnosti i sigurnosti putnika, tačnosti i efikasnosti u svim svojim uslugama. Grupa trenutno radi na više od 100 linija sadržanih u 15 koncesija.

I Aisa grupa se odlučila za Castrosua CNG autobuse, ali uz blage korekcije. Za svoje poslovanje odabrali su prigradski model Magnus na Scania šasiji. Autobusi imaju 9 litarski motor od 280 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 1.400 Nm.

Vozila imaju kapacitet za 40 sjedišta i 30 mjesta za stajanje uz dodatni centralni prostor za invalidska kolica. Vozila zadovoljavaju standarde za školski prevoz đaka i opremljeni su sistemima za zaštitu od požara i automatskom rampom za lakši pristup korisnicima invalidskih kolica. Imaju i napredne sisteme pomoći za poboljšanje bezbjednosti na putevima. Vozila su u skladu sa evropskim standardima emisija Euro 6, a proizvodi se po principima energetske efikasnosti i održivosti.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1935