Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama


Gašenje? Normalna situacija u vansezonskom periodu? BYD fabrika u kineskom gradu Guangzhou, koju je otvorila zajedno sa grupom GAC, privremeno je obustavila radove i poslala radnike na privremeni odmor do 31. maja. Ova odluka je rezultat laganog zasićenja kineskog tržišta električnih autobusa i slabije potražnje, kao i smanjenjem državnih subvencija. Ipak, GAC grupa je odmah odgovorila: fabrika je upravo ušla u vansezonski period.
Činjenica da je trenutno tržište električnih autobusa uglavnom politički motivisano je široko poznata. Od svih električnih autobusa na svijetu, njih 99% se nalazi u Kini i to sve zahvaljujući državnim subvencijama. Sada je vlada smanjila finansiranje električnih vozila do 50%, a faza ukidanja svih subvencija je planirana za period 2020-2021.
Pod imenom “Guangzhou GAC Group BYD New Energy Bus Co.” postoji zajedničko ulaganje između BYD i GAC grupe, koje posjeduju 51 i 49 posto dionica i u gradu Guangzhou su zajedno otvorili i upravljaju fabrikom električnih autobusa. Kako je već spomenuto, fabrike će biti zatvorena od 1. do 31. maja, a u izjavi su naveli da ovo “zatvaranje neće utjcati na prodaju ili poslovanje u 2019. godini kao cjelini.”
Kako je saopšteno na portalu Gasgoo, GAC-BYD je objasnio da su performanse u sezoni i van sezone u novoj industriji energetskih autobusa očigledno različite. Dio radnika vezanih za proizvodnju će iz fabrike Guangzhou biti prebačeni u fabrike Shenzhen i Huizhou, a ostatak će biti poslano na kratkoročno plaćeno odsustvo.

Iako je septembar i dalje bio loš u poređenju sa istim periodom prošle godine, ipak je pokazao rast u odnosu na avgust. Ipak, Xiao smatra da se može reći da je tržište novih energetskih autobusa imalo blagi oporavak u septembru. Međutim, pitanje ostaje do kada se može računati na oporavak i šta budućnost donosi za tržište ovih autobusa u Kini?