Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Busworld se vratio – i to sa stilom!
U svom 9. izdanju Busworld Turska je zapravo prvi Busworld sajam nakon pandemije, a izložbeni prostor već je rasprodan, što budi optimizam da će ta izložba opet biti blještava kao nekad.
Ovogodišnji sajam u organizaciji Busworlda i njegovog turskog partnera HKF Trade Fairs, održat će se od 26. do 28. maja 2022. godine u Istanbul Expo Centru. Događaj će biti zaista pun simbolike, budući da je Busworld Turska bio posljednji sajam neposredno prije zatvaranja svjetskih granica zbog pandemije – marta 2020. – a sada se ispostavilo da je to prvi Busworld sajam nakon pandemije. Busworld se vratio!
Tokom posljednjeg izdanja 2020. godine na sajmu je bilo 129 izlagača, a zabilježeno je ukupno 7935 profesionalnih posjetitelja, što je bilo iznenađujuće dobro s obzirom na to da se pandemija covida već počela širiti. Ove godine već je prijavljeno više od 130 izlagača i taj broj stalno raste. Proizvođači vozila, nadograditelji autobusa i karoserija izlagat će svoja najnovija vozila na površini od 12.500 četvornih metara: Anadolu Isuzu, Karsan, Otokar, BMC, Güleryüz, Mapar MAN, Bur-Can, Buskar, Erener, Erduman, Eşref Karoser, Gürsözler i Harputlu. Oni će prikazati vozila različitih dimenzija (od minibuseva do spratnih autobusa), različitih pogonskih sklopova i vrsta (gradski prevoz, turizam, dugolinijska putovanja, VIP prevoz). Sva ova vozila bit će na jednom mjestu koje će krajem maja ponovno privući kupce i ljubitelje autobusa u Istanbul.
Naravno, sajam će također omogućiti nazočnost i brojnim turskim i međunarodnim dobavljačima svih vrsta proizvoda povezanih uz autobusnu industriju. Bit će tu zastupljeni dobro poznati brendovi poput Allison Transmission, ZF, Voith, Webasto, Aselsan, Fogmaker i mnogi drugi. Inače, početkom ove godine Busworld Turska pokrenuo je seriju webinara na turskom jeziku s prvim webinarom na temu “Utjecaj pandemije na javni prevoz u Turskoj”. Na njemu su virtualno prisustvovali visoki predstavnici nekoliko turskih sektorskih udruga: TÖHOB, TOF i İSTAB. Pokazalo se kako je to bila veoma interaktivna rasprava s online publikom. Druga dva webinara bila su na teme proizvodne industrije, od mišljenja o evoluciji nulte emisije i promjenama u autobusima nakon pandemije.
Tradicionalni Busworld Speakers Corner imat će svoj vlastiti kutak za govornike u dvorani 2. Izlagači su pozvani da sudjeluju kratkim uvodnim riječima o konkretnim projektima, a prostor će biti dostupan i za start-up kompanije koje žele podijeliti svoje ideje sa zajednicom svih u proizvodnom procesu autobusera. Posjetitelji će to moći integrirati u svoj posjet.
Otvoren prostor pružit će idealno okruženje za stvaranje interakcije između govornika i publike. Posjet sajmu ne znači samo dobivanje informacija o proizvodima, već i dobivanje ideje o tome što se događa u autobuskoj branši. Budete li imali priliku, svakako doletite do Istanbula, od 26. do 28. maja i posjetite Busworld.