Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Bremen dobio 35 zglobnih električnih Mercedes autobusa sa NMC 3 baterijama
Bremer Strassenbahn AG (BSAG) ubrzano širi elektrifikaciju mreže lokalnog javnog prevoza pošto je u flotu dodao ukupno 35 novih potpuno električnih Mercedes eCitaro G niskopodnih električnih autobusa s najnovijom tehnologijom baterija NMC 3. To će biti dodatak na već postojećih 20 eCitaro solo autobusa koji voze ulicama Bremena od 2022. godine. Vozila će se postepeno puštati u rad tokom 2024. godine.
Ovi Mercedes eCitaro G zglobni autobusi sa četvora vrata su potpuno električni, što znači da ne proizvode mnogo buke tokom vožnje. Vozila su dizajnirana sa BSAG-ovom karakterističnom bijelo-crvenom bojom i imaju vrhunski električni pogon s najnovijom generacijom baterija visokih performansi (NMC 3). Ove litijum-jonske baterije dolaze sa poboljšanom hemijom ćelija i modularnim dizajnom opreme za baterije. Njihove izvanredne performanse omogućavaju rad na velikom dometu bez međupunjenja.
BSAG-ovi novi zglobni autobusi eCitaro G imaju sedam baterija od 98,3 kWh i ukupnim kapacitetom do 686 kWh. Ovi baterijski paketi pouzdano imaju domet od 220 kilometara tokom cijelog radnog vijeka. Ovo pokriva dnevnu kilometražu BSAG-ovih redovnih gradskih linija. Autobusi se pune pomoću pet sistema za punjenje koji su stalno instalirani u depou, svaki sa snagom od 150 kW.
Specifična oprema 35 električnih zglobnih autobusa za BSAG je najmodernija i posebno je prilagođena vozaču i putnicima. Posebnost je zatvorena trodijelna vozačka kabina sa prozirnim staklenim pregradama. Pruža posebno visoku zaštitu za vozača. Postoji i efikasna zaštita od vandalizma: pored brojnih pretinaca za odlaganje stvari, prostor za vozača ima i sistem video nadzora sa video monitorom u instrument tabli i šest video kamera za praćenje unutrašnjosti autobusa i prostora za posebne namjene. Elegantno crno i antracit vozačko sjedište je klimatizovano, grijano i opremljeno naslonima za ruke sa obje strane sa električno podesivim lumbalnim osloncem.
Zglobni autobusi eCitaro G imaju četvora ulazna vrata kao i lift za prednja vrata, prostor za dječja kolica i jedna invalidska kolica u dva područja posebne namjene pored drugih vrata, te atraktivnu unutrašnju opremu i moćno konvektorsko grijanje. Krovni klima uređaj opremljen je aktivnim filterom sa antivirusnom funkcijom. Krovni ventilatori osiguravaju da autobus ostane na ugodnoj temperaturi.
City Star Eco sjedišta, proizvedena u kompaniji, nude 34 obična sjedišta za putnike i dva preklopna sjedišta svako pod pravim uglom u odnosu na smjer kretanja na lijevoj i desnoj strani putničkog prostora. Površine sjedišta i naslona imaju atraktivan dizajn od tkanine i stvaraju domaću atmosferu u kombinaciji sa igličastim filcanim bočnim oblogama. Putnici mogu vidjeti informacije o liniji na dva TFT monitora od 18,5 inča, koji su postavljeni u prednjem dijelu vozila i iza zglobnog dijela.
Sigurnost je glavni prioritet u novim električnim zglobnim autobusima BSAG-a. Odlična vidljivost svuda oko autobusa ne ostavlja nijednu mrlju neviđenu: kao i MirrorCam sistem umjesto konvencionalnih vanjskih retrovizora, CornerEye kamera zamjenjuje prethodno ogledalo školskog autobusa dajući vozaču najbolji mogući pogled na prednji dio autobusa i okolinu pored ulaznih vrata. Ovi novi eCitaro G autobusi su također opremljeni uvijek uključenim Sideguard Assistom s detekcijom pješaka i Preventive Brake Assistom, prvim aktivnim sistemom pomoći pri kočenju za gradske autobuse. Kamera na zadnjem dijelu vozila osigurava sigurno kretanje unazad.
BSAG trenutno prevozi oko 250.000 ljudi dnevno sa skoro 130 tramvaja i oko 240 niskopodnih solo, zglobnih i midi autobusa. Autobusna mreža BSAG-a sastoji se od skoro 40 linija ukupne dužine od oko 480 kilometara. Oko 100 BSAG-ovih gradskih autobusa nosi Mercedes zvijezdu, od kojih su 83 zglobna autobusa. Ovi nedavno naručeni potpuno električni Mercedes eCitaro G autobusi sa NMC 3 baterijskom tehnologijom čine dio strategije za zaštitu klime ove transportne kompanije. Do 2025. godine lokalni transport bez emisija trebao bi činiti oko 50 posto operativnih performansi BSAG-a (operativnih kilometara) u Bremenu.