BHBus u posjeti Livno busu

Ekipa Portala BHBus.ba nastavlja sa serijalom “BHBus u posjeti…”, a ove sedmice nas je ugostila kompanija Livno bus, na čijem čelu je gospodin Mario Pavlinović. Posebno nas raduje da smo od samog osnivanja ispratili rad i pozitivan rast ove kompanije, pa smo se veoma rado odazvali pozivu naših prijatelja iz Livna.

Posljednji put smo u Livnu bili prije tačno dvije godine, na proslavi prvog rođendana ove kompanije. Poslije toga je uslijedila korona i sve što je sa tim došlo, pa nam je bilo drago da smo ponovo na istom mjestu, ali sa mnoštvom novih informacija za naše pratitelje. “Kao i sve druge prevoznike, pandemija je sve naše ciljeve i planove poremetila i odgodila. Tako smo došli u jedan period kada nismo mogli razvijati ni nove linije niti turistički segment, pa smo bili primorani usporiti. Međutim, sa smirivanjem situacije i ponovnim uključivanjem u rad, tokom ove godine smo značajno podigli obim rada i nastavljamo dalje.” – započeo sa uvodnim informacijama gospodin Pavlivnović

Spomenuli ste da ste tokom pandemije znatno usporili rad i odgodili dalje planove, ali ste ipak u najvećem valu pandemije bili jedina svijetla tačka na bh. autobuskoj sceni, pošto su u flotu stigla dva potpuno nova autobusa i jedan rabljeni, što je povećanje od tri vozila i to još u pandemijskoj godini?
“Pa da, tako se eto poklopilo. Mi smo već krajem 2019. godine intenzivno počeli planirati i ta dva vozila su bila u centru tih planova zajedno sa otvaranjem novih linija prema Njemačkoj. Međutim, desilo se šta se desilo, a zanimljivo je i da smo krenuli sa prvom međunarodnom linijom u jeku pandemije. U tom trenutku se oko tri mjeseca skoro ništa nije vozilo, posebno prema vani, a koliko su ljudi prepoznali naš potez i kvalitet pokazuje činjenica da smo i u takvim uslovima na prvom polasku prema Minhenu imali 18 putnika. Broj putnika je konstantno rastao, tako da smo nakon dvije godina rada zadovoljni postignutim, pa čak smo tu liniju uspjeli produžiti do Frankfurta.”

Ove godine je “ergela” također proširena sa dva nova člana, o čemu smo već ranije pisali, a da prateći evo zadnje godine, da se naslutiti da će i tokom 2022. godine minimalno biti dvije prinove?
“Ta dva vozila, Mercedes Sprinter i MAN Lion's Coach, su kupljena isključivo zbog velike potražnje za vanrednim vožnjama, tako da će oni pokrivati uglavnom taj segment. U momentima kad je većina firmi kretala iz “hladnog” starta sa ponovnim vožnjama i suočavala se sa manjkom posla, mi smo bili u situaciji da zbog potražnje moramo čak širiti vozni park. To govori i nešto o našoj kvaliteti i dobroj reputaciji koju smo stekli.”, pojasnio je gospodin Pavlinović i nastavio: “Mi smo već u pregovorima za nova vozila za iduću godinu, pošto očekujemo pokretanje novih linija prema Dortmundu, Beču, Lincu, nove linije prema Švicarskoj, a od usklađivanja redova ovise i linije za Hrvatsku pa će svakako biti i  novog proširenja voznog parka.” Na naše pitanje da li pored međunarodnih linija možemo očekivati i nove linije unutar BiH, dobili smo odgovor da je u planu nova linija Čapljina – Banja Luka, ali da se ponovo čeka sve da se papirološki završi.

Također, gospodin Pavlinović je napomenuo da su od tri godine rada, dvije protekle u koroni. U tom periodu Livno bus je zaposlio 20 novih radnika, a u planu je i novo zapošljavanje od 10 radnika. S druge strane, primjetno je da u segmentu vanrednih vožnji kompanija dosta sarađuje sa sportskim kolektivima. U ovom trenutku kompanija je službeni prevoznik oko 12 sportskih kolektiva u različitim sportovima.

Kompanija, osim baze u Livnu posjeduje i bazu u Mostaru kao važan logistički centar odakle se veoma lako i brzo može organizovati kako redovni, tako i vanredni prevoz. Iduće godine, ako ne bude nepredviđenih okolnosti, sa gradnjom kreće i novi logistički centar u Livnu sa pratećim sadržajima koji će dati novi vjetar u leđa ovoj kompaniji.

Inače, kompanija trenutno broji oko 30 zaposlenih, a ovisno od daljih dešavanja taj broj će sigurno i rasti. Inače, jedno od tih dešavanja i jako aktuelna tema zadnjih mjeseci u Livnu je i pitanje gradskog prevoza, na što nam je gospodin Pavlinović dao odgovor: “U ovom slučaju situacija je jasna. Radi se o klasičnoj protekciji i onemogućavanju zdrave konkurencije te da putnik može birati sa kim želi da putuje. Mislim da gradski prevoz uopšte ne bi trebao biti aktuelna tema i smatramo da će se brzo biti riješeno. Na svim pozivima Livno bus je bilo sa urednom ponudom i dokumentacijom, što druga strana ne može reći, ali eto sve se radi da Livno bus ne vozi građane Livna. U suštini, mi od petog mjeseca čekamo pozitivno rješenje drugog poziva, jer smo mi jedini bili sa urednom i potpunom dokumentacijom, ali evo još uvijek nije donesena nikakva odluka. Zašto? To samo znaju službe ovog grada i osobe koje vode taj postupak, ali ja se ipak nadam da će institucije uraditi svoj dio posla u skladu sa zakonom i pravilnicima i da ćemo što prije na ulicama Livna vidjeti autobuse Livno busa.”

O budućim planovima, pored spomenutih linija i dodatnog širenja voznog parka te gradnje logističkog centra u Livnu, gospodin Pavlinović je najavio i nova zapošljavanja prije svega vozača, a u planu je otvaranje i savremene turističke agencije u Mostaru, koja će dati novu dimenziju i širinu u radu ovoj kompaniji.

Ekipa Portala BHBus.ba se zahvaljuje rukovodstvu kompanije na odvojenom vremenu za naš portal i prilici da prezentuju novosti iz svoje firme te im ovom prilikom želimo čestitati treći rođendan i poželjeti im još mnogo sreće i uspjeha u godinama koje dolaze kao i prinova, koje ćemo zajedno da ispratimo!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1927