BHBus u posjeti kompaniji Fojnica prijevoz

Nakon što smo prošle sedmice bili u posjeti kompaniji Livno-bus, ove smo uradili još jednu posjetu. Ovaj put smo posjetili kompaniju Fojnica prijevoz iz istoimenog grada te smo priliku iskoristili da sa direktorom kompanije Davorom Bošnjakom popričamo o svim novostima vezanima za ovu kompaniju.

Razgovor smo počeli sa nezaobilaznim pitanjem, a to su rezultati u prošloj godini. “Kao i svima u ovoj branši, prošla godina je definitivno bila najbolja u segmentu vanrednog prevoza. Evo sezona se polako zahuktava, a imamo najave da će, uz malo sreće i lijepog vremena, ova 2019. godina biti i još bolja” – započeo je razgovor gospodin Bošnjak i nastavio: “Tokom prošle godine u firmu je stigao i Neoplan Cityliner N1216, a potom krajem godine i mala Temsa Opalin. Na ovaj način smo zaokružili vozni park za vanredne prevoze. Ove godine smo odmah krenuli jako, pa smo nabavili još dva vozila – još jedan Neoplan Cityliner N1216 i Temsu Safari HD.”

O modelu Cityliner je bespotrebno pisati, pošto svi znaju sve o njegovom izgledu, ekonomičnosti i šta predstavlja u autobuskoj industriji. Ipak, spomenut ćemo da je plavi fojnički ljepotan proizveden 2011. godine te ima kapacitet od 49+1+1 sjedišta. Ono što ga ističe jeste da je vozilo sa Spirit Edition opremom – serija vozila koja je napravljena povodom 75. godišnjice postojanja kompanije Neoplan.

Ova posebna limitirana serija svih Neoplan modela se mogu pohvaliti da imaju bolju opremu od ostalih modela. Pogon mu daje MAN motor koji ispunjava EEV emisije i koji postiže 440 KS uz automatski ZF mjenjač sa 12 brzina. Vozilo naravno posjeduje sve savremene sigurnosne sisteme kao i dodatne sadržaje u vidu toaleta, dva frižidera, dva LCD monitora, mikrofona i kuhinje koji će putnicima biti na raspolaganju tokom putovanja. Luksuzni enterijer zaokružuje pod u imitaciji drveta te sjedišta u luksuznijoj sivoj varijanti sa kožnim naslonima za glavu.

Druga prinova je malo nekarakteristična za našu autobusku scenu. Temsi ima popriličan broj u BiH, ali u prigradskim varijantama, dok turističke varijante u izvedbi HD ima samo banjalučki Autoprevoz. “Izbor možda na prvu zvuči i izgleda čudno, međutim ohrabreni pozitivnim iskustvom koje smo imali sa prigradskim modelom Safari, odlučili smo se na nabavku i visokopodnog turističkog modela. Činjenica da ima DAF motor, koji je na glasu kao veoma izdržljiv i ekonomičan je olakšala odluku o kupovini.” – pojasnio je gospodin Bošnjak odluku o kupovini ovog autobusa. Pristigli Safari HD model je 2006. godina i kako je već spomenuto ima DAF motor snage 370 konjskih snaga. Autobus ima ručni mjenjač te oko 406.000 pređenih kilometara.

Unutra se pored vozača i suvozača može smjestiti 49 putnika uz sve pogodnosti koje pružaju turistički autobus, a to se odnosi na: turistička sjedišta sa opcijom pomjeranja, toalet, kuhinju, bunker za vozača, kameru za vožnju unazad, navigaciju, Blaupunkt audio sistem i dva LCD monitora – oba na izvlačenje. Zanimljivo je spomenuti da vozilo i alkolok, uređaj o kojem ste mogli čitati na našem portalu, te uslužni set iznad sjedišta koji je identičan kao u MAN Lion’s Coach autobusima.

Na pitanje da pojasni situaciju oko strukture voznog parka, gospodin Bošnjak je rekao: “Trenutno imamo 12 vozila u voznom parku i to dva Neoplan Citylinera, dva Sprintera, tri MAN Lion’s Regio autobusa, Temsu Safari HD, Temsu Opalin, Isuzu Turquoise te dva Renault Mastera. Kao što se vidi, imamo na raspolaganju vozila od 16 do 54 sjedišta i samim tim možemo da odgovorimo adekvatno svim upitima i zahtjevima. Imamo najbolji vozni park u okruženju i drago nam je da su ljudi to prepoznali. Ponosimo se i još jednom činjenicom, a to je da u ovom vremenu, kada svi muku muče sa vozačima, mi nemamo taj problem. Trudimo se biti domaćinska firma sa dobrim i zdravim odnosima, a onda ni rezultati neće izostati.”

Ono po čemu se ova kompanija još izdvaja jeste i aktivna prodaja autobusa. Fojnica prijevoz je prošle godine prodala oko 16 autobusa, a plan je da se ta cifra ove godine premaši. Trenutno kompanija na prodaju ima tri autobusa. Sva tri vozila su MAN Lion’s Regio od čega su dva 2006. godina sa Euro 3 motorom i jedan 2007. godina sa Euro 4 motorom. Svi motori su snage 360 KS, a MANovi su sa ručnim mjenjačem i prosječnom kilometražom od oko 650.000 km. Ukupan kapacitet je 53+1 sjedište i svi imaju klima uređaje. Više informacija o vozilima kao i cijene, možete dobiti na broj telefona kompanije.

Posljednje pitanje za ovu posjetu se odnosilo naravno na nove moguće prinove. Gospodin Bošnjak nam je rekao da za sada eksplicitno nije ništa planirano, jer je flota već dobro uigrana. Međutim, ostavio je mogućnost da ukoliko dođe do prodaje nekih vozila iz voznog parka, odmah stignu druga, tako da nas zasigurno očekuje interesantna godina u ovoj kompaniji.

Portal BHBus bi se želio zahvaliti na prijemu i ugodnom razgovoru gospodinu Bošnjaku te kompaniji Fojnica prijevoz poželjeti uspješnu godinu te još pokoju prinovu!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1889