BAIC Foton isporučio 60 CNG autobusa u Katar

Share your love

Nedavno je BAIC Foton uspješno isporučio ukupno 60 11-metarskih CNG autobusa Kataru u serijama. Ova isporuka, koju su zajednički završili BAIC Foton, katarski vladini odjeli i lokalni distributeri, ima za cilj precizno zadovoljiti rastuću potražnju za autobusima na čistu energiju na katarskom tržištu i uvesti zelenu energiju u lokalni javni prevoz.

Katar, zemlja s trećim najvećim rezervama prirodnog plina na svijetu, od 2023. godine jasno promovira nadogradnju autobusa sa dizelskog pogona na one na prirodni plin (CNG). BAIC Foton je brzo iskoristio priliku, organizirao tim za provođenje istraživanja na licu mjesta u Kataru i, na osnovu svoje zrele platforme za međugradske autobuse na CNG od 11 metara, nadogradio ih kako bi ispunili standarde emisije Euro 5 i poboljšali prilagodljivost okruženjima s visokim temperaturama i visokom prašinom. Iste godine uspješno je pustio u rad pustio četiri probna vozila BJ6113CNG, osvojivši pozitivne povratne informacije s tržišta.

Objavljivanjem plana kupovine CNG autobusa za Katar od strane vladinih odjela početkom 2025. godine, BAIC Foton, oslanjajući se na svoje čvrste temelje, uspješno je dobio narudžbu za 60 autobusa, zauzevši prvo mjesto među kineskim brendovima autobusa, što pokazuje učinkovitost njihove strategije dubokog njegovanja lokalnog tržišta.

Isporučeni autobusi BJ6113 imaju odličnu prilagodljivost okolišu i mogu izdržati ekstremne vrućine od preko 50℃ ljeti, visoko slanu i jako korozivnu obalnu klimu, kao i suhi zrak s visokom prašinom i nečistoćama, osiguravajući stabilan i pouzdan rad 24 sata dnevno u različitim ekstremnim uslovima. Što se tiče prohodnosti po svim terenima, minimalni razmak od tla pri punom opterećenju modela nije manji od 180 mm nakon optimizacije dizajna šasije, što mu omogućava lako rukovanje različitim složenim uslovima na cesti kao što su asfaltni putevi, tanki asfaltni putevi i cementni putevi.

Istovremeno, vozilo ima efikasne i snažne performanse. Dizajn s volanom na lijevoj strani prilagođen je lokalnim navikama korištenja. Maksimalna brzina nije manja od 115 kilometara na sat, što je pogodno za različite scenarije vožnje kao što su autoputevi i državni putevi. Osim toga, model nudi dvije fleksibilne opcije rasporeda prostora i konfiguracije sjedišta: 47+1+1 i 58+1+1, što može zadovoljiti različite transportne potrebe različitih grupnih putovanja.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2296