Arriva napravila mega naudžbu za električnu VDL Citeu!

Share your love

Arriva je naručila čak 157 novih električnih autobusa od VDL Bus & Coach. Ovi autobusi su namijenjeni za novu koncesiju Zapadni Brabant, koja će početi sa radom 6. jula 2025. godine.

VDL Bus & Coach će od prve polovine 2025. godine Arrivi početi isporučivati ​​58 Citea nove generacije tipa LE-122 i 99 autobusa tipa LE-135. Ova vozila će se koristiti za javni prevoz u Zapadnom Brabantu. Arriva je, zajedno s pokrajinom Sjeverni Brabant, ranije naručila 64 Citea nove generacije u različitim verzijama za Istočni Brabant. Ova vozila će uskoro biti puštena u rad za javni prevoz u gradu Tilburgu i za korištenje na visokofrekventnim linijama javnog prevoza između Uden-Veghel-Eindhoven i Uden-Veghel-Den Bosch.

Arrivinih 58 električnih Citea LE-122 nove generacije će biti opremljeno sa vučnim baterijama od 429 kWh, a 99 modela LE-135 će dobiti vučne baterije od 368 kWh. Svih 157 novih vozila za Arrivu će biti opremljeno CCS Combo 2 utičnicama za punjenje i lijevo i desno za optimalnu fleksibilnost punjenja na lokacijama depoa. Osim toga, vozila će imati sisteme kamera umjesto konvencionalnih retrovizora, biti će potpuno bez emisija i opremljena inovativnim sistemom kontrole klime. Svaki autobus dolazi sa ergonomskim okruženjem za vozača kako bi pružio maksimalnu podršku vozaču, a vozačeva kabina je opremljena električnim podesivim, klimatizovanim sjedištem za vozača s memorijskom funkcijom. Sva vozila imaju dodatno unutrašnje osvetljenje i dodatno ih karakteriše veliki broj luksuznih sjedišta opremljenih ekstra debelim sjedištima i jastucima za leđa sa uglavnom okrenutim sjedištima za optimalnu udobnost putnika.

Ono što je novo je da su, pored eksterijera, ovi autobusi u potpunosti opremljeni i brendom Bravo. Korporativne boje crvena, ljubičasta i plava odražavaju se u presvlakama sjedišta, rešetkama i podovima autobusa. Bravo srce sa potpisom ogleda se i u dizajnu unutar autobusa.

Osim ovih raskošnih specifikacija fokusiranih na udobnost i kućni stil, sigurnost je centralna tema u drugim dijelovima vozila. Na primjer, svi autobusi će imati električnu rampu za invalidska kolica, Isofix i AED (Automatizovani Eksterni Defibrilator). Vozila imaju različite sigurnosne sisteme i sisteme pomoći vozaču prema najnovijoj GSR direktivi, kao što su sljedeće ADAS opcije: tempomat uključujući limitator brzine, sistem za nadzor pritiska u gumama (TPMS), retrovizori kao sistem kamera uključujući kameru za mrtvi ugao, senzor svjetla i kiše, upozorenje na mrtvi ugao (Informacijski sistem mrtvog ugla), prepoznavanje saobraćajnih znakova i brzine (Inteligentna pomoć pri brzini), Informacijski sistem pri kretanju vozila, otkrivanje pospanosti vozača, Akustični sistem upozorenja vozila (AVAS) i kamera za vožnju unazad.

“Ovim proširenjem činimo još jedan važan korak u našim ambicijama nulte emisije”, objašnjava Jan Pieter Been, regionalni direktor Arriva South, te nastavlja: “Preko 90% javnog prevoza u Zapadnom Brabantu, koji obezbjeđuje Arriva, uskoro će biti sa električnim autobusima. Broj na koji smo ponosni i koji se uklapa u naš cilj da poslujemo na potpuno neutralnoj bazi CO2 u Brabantu već do 2027. godine.”

“Arriva i VDL su jedni drugima partneri dugi niz godina, udružujući se kako bi postigli evropski cilj nulte emisije. Zbog dobre saradnje, zajedno smo ostvarili mnoge uspješne projekte. Arrivino stalno povjerenje u naš proizvod i našu kompaniju karakterizira ovo partnerstvo i mi smo 100% posvećeni isporuci i radu naših proizvoda na zadovoljstvo Arrive i provincije,” rekao je Rob Mol, generalni direktor VDL Bus & Coach Nederland.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1871

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *