Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Schröder Reisen kupio 14 novih Neoplana
Schröder Reisen je bila jedna od prvih kompanija koja je stupila na tržište međugradskih linija nakon liberalizacije tržišta u Njemačkoj te se smatra jednim od pionira u ovom segmentu. Porodična kompanija iz Langenaua obavlja mnoge međugradske linije za Flixbus, a vozni park su nedavno pojačali sa 14 novih vrhunskih autobusa – osam novih Neoplan Tourlinera i šest novih Neoplan Skylinera. To znači da je MAN Truck & Bus od aprila 2013. godine isporučio ukupno 75 autobusa kompaniji Schröder Reisen, od kojih je 33 Neoplana. “Veoma smo zadovoljni ovim dugogodišnjim partnerstvom koje se razvijalo tokom godina i velikim radnim odnosima koje imamo”, rekao je Andreas Losert, regionalni menadžer za prodaju autobusa u jugozapadnom regionu u MAN Truck & Bus Deutschland GmbH , tokom službene primopredaje vozila u Minhenu. “Primanje ovakve isporuke je nešto posebno”, izjavio je Andreas Schröder, vlasnik Schröder Reisen, koji je zajedno sa njegovim sinom Dominikom, primio nove autobuse.
Autobusi Schröder Reisena godišnje prelaze između 250.000 do 300.000 kilometara i uglavnom se koriste sedam dana u sedmici. “Zato nam je potreban partner koji može da nas prati u takvom tempu sa svojim servisom, a našli smo tog partnera u MAN-u”, objasnio je Andreas Schröder. “Također nam je nevjerovatno važno da naša vozila budu pouzdana i da u velikoj mjeri imaju uštede na potrošnji goriva i održivosti životne sredine”, dodao je Dominik Schröder, koji je odgovoran za odjel međugradskih linija u kompaniji.
Neoplan Skylineri se izdvajaju zbog svojih Euro 6 dizel motora sa 500 KS (368 kW) i automatskih TipMatic mjenjača sa ručnim upravljanjem pomoću MAN EasyStart sistema. Ovaj automatizovani mehanizam omogućava lako i mirno iskustvo vožnje.
Bezbjednost i efikasnost su zaštićeni sveobuhvatnim paketom koji obuhvata elektronski kontrolisano Comfort Suspension Drive (CDS) i brojni sistemi pomoći, kao što su elektronski program stabilnosti (ESP), Lane Guard System (LGS) sa haptičkim upozorenjem i Adaptive Cruise Control (ACC ), napredni sistem za kočenje u slučaju nužde (EBA) i tempomat MAN EfficientCruise sa sa funkcijom EfficientRoll. Dimni alarmi u toaletu i prtljažniku emituju rano upozorenje u slučaju požara, čak i pre nego što se razvije toplota. Vozila su takođe opremljena anti-požarnim sistemom u odeljku za motore i pomoćnom grijaču. MAN AttentionGuard minimizira rizik od nesreće otkrivanjem prvih znakova loše koncentracije i zamora kod vozača, a onda emituje upozorenje vozaču putem vizuelnog, akustičnog i opciono haptičkog signala.
Skylineri mogu da prime maksimalno 77 putnika. Na drugim vratima se nalazi i preklopna rampa, tako da osobe sa ograničenom pokretljivošću mogu lako ući i napustiti vozilo. Do četiri reda sjedišta u donjoj palubi mogu se preklopiti i gurati zajedno po šinama kako bi se napravio prostor za do dva korisnika invalidskih kolica. Skylineri su takođe opremljeni sa kukom za prikolicu, skiboxom, WC-om sa velikim rezervoarima za svježu vodu i otpadne vode, utičnicama od 230 V pod svakim dvostrukim sjedištem i USB portovima na naslonima sjedišta. “Ovi autobusi su spremni za sve – za izlete do skijališta ili za put do Pariza ili Milana. Vozač i putnici mogu putovati do svoje destinacije u potpunom komforu”, objasnio je Andreas Losert.
Neoplan Tourlineri imaju dizelske Euro 6 motore sa 460 KS (338 kW). Oni su takođe opremljeni automatskim TipMatic mjenjačem, identičnim kao i kod Skylinera. Iznad zadnje osovine nalazi se lift za invalide i dva opciona prostora za kolica unutar vozila, koja će putovanje učiniti što lakšim za putnike sa invaliditetom. Troosovinski autobus dužine 13,9 metara može da primi ukupno 52 putnika. Opremljeni su sa bi-ksenonskim farovima, LED dnevnim svjetlima za vožnju i LED svjetla za maglu pored različitih sistema pomoći i kamere montirane na vratima radi bezbjednosti. Autobusi su opremljeni i MMC (Multi Media Coach) Advanced infotainment sistemom sa navigacijom, kao i Bluetooth hands-free sistemom.Svi novi autobusi su isporučeni u zelenoj boji, uključujući i ratkape na točkovima pa čak i noćno osvjetljenje u putničkoj zoni. “Ova vozila su sigurno odmah prepoznata kao vozila za Flixbus, ali nije samo njihova zapanjujuća boja koja ih čini privlačnim. Dinamičan dizajn sa čistim linijama je takođe zapanjujući”, rekao je Andreas Losert.
Pored Flixbus međugradskih linija, Schröder Reisen također obavlja i redovne usluge u Ulmu i okolnim područjima, kao i prevoze za za škole, jednodnevne izlete i višednevne izlete. Andreas Schröder je 1990. godine osnovao kompaniju u mjestu Langenau kod Ulma: “Moji roditelji su radili u autobuskom sektoru, tako da su autobusi dio mog života još od djetinjstva i uvijek su me fascinirali”, zavrpio je Andreas Schröder.