Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
800 hibrida od 2010: MAN nastavlja uspješnu priču
25. maja 2010. godine kompanija Münchner Verkehrsgesellschaft stavila je u pogon prvi hibridni MAN autobus. Devet godina kasnije, ovi čisti i efikasni autobusi mogu se vidjeti širom Evrope – MAN hibridi se mogu vidjeti na cestama u Madridu, Barseloni, Beču, Varšavi, Drezdenu, Nirnbergu, Parizu, Milanu, Volfsburgu i Libeku. Ukupno, MAN je prodao oko 800 MAN Lion's City Hybrid autobusa kupcima u deset različitih zemalja od 2010. godine, i uspio je prikupiti mnogo stručnih znanja s hibridnim pogonom.
Francuska, Španija, Poljska, Njemačka i Švedska vode statistiku prodaje i zajedno čine preko 95% prodaje. Kupci na francuskom tržištu investirali su u skoro 300 MAN hibridnih autobusa, a prevoznici iz Španije su investirali u skoro 200 vozila. Između januara 2018. i aprila 2019. godine, kompanija je prodala 194 MAN Lion's City hibridna autobusa.
“Hibridni autobus je u trendu. To je prvi korak ka prometu bez emisija”, rekao je Rudi Kuchta, šef odjeljenja za proizvode i prodaju autobusa iz MAN Truck & Bus. “Sve više gradova reaguje na trenutne izazove urbane mobilnosti i reorganizuje svoje sisteme javnog prevoza. Imajući to u vidu, prevoznici žele smanjiti emisije i potrošnju goriva svoje rastuće flote. Nakon uspješnog Lion's City Hybrid modela, nova MAN gradska autobuska generacija s najmodernijim dizelskim i plinskim motorima kao i MAN EfficientHybrid nude savršeno rješenje.”
Novi MAN Lion's City asortiman sa MAN EfficientHybrid ima mnogo toga za ponuditi. I dizel varijanta sa novim dizelskim motorom D15, kao i gasna verzija sa potpuno obnovljenom serijom E18 motora, dolaze sa mogućnošću kombinovanja sa MAN EfficientHybrid. To je sistem koji značajno smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova. Pri tome, serijska standardna funkcija stop-start osigurava ekstremno tihu fazu zaustavljanja bez emisija u gradskom prometu. “Nova tehnologija omogućava da se autobus potpuno isključi kada se zaustavlja na autobuskim stanicama i semaforima. Do sada smo jedina kompanija na tržištu koja nudi nešto sa ovom MAN EfficientHybrid funkcionalnošću”, naglasio je Jan Aichinger šef odjeljenja za marketing proizvoda. On je dodao: “To omogućava našem hibridnom sistemu da značajno smanji emisije i time poboljša kvalitet vazduha u gradovima – za samo nekoliko godina. MAN EfficientHybrid i njegov uređaj za skladištenje energije dizajnirani su za impresivnu količinu od 2,6 miliona ciklusa zaustavljanja.”
Jezgra sistema je radilica / starter / alternator, električna mašina koja pretvara mehaničku energiju u električnu energiju kada vozilo koči, a također podržava motor s unutrašnjim sagorijevanjem kada je u pitanju startni moment. Na taj način, obnovljena energija se sprema u ultrakapaciranom sistemu za skladištenje na krovu vozila, čime se osigurava napajanje električnog sistema vozila – bez obzira da li motor radi ili ne. Uz MAN EfficientHybrid, u novom MAN Lion's Cityu koristi se i inteligentni sistem upravljanja energijom, koji kontroliše rad dizelskog motora i automatskog start-stop sistema, provjerava nivo napunjenosti i regulira pogon pomoćnih jedinica.