70 električnih autobusa Foton stiglo u Indiju

Početkom novembra u New Delhiju u Indiji održana je svečana ceremonija, kojom se obilježila isporuka 70 električnih Foton AUV  autobusa. Od 70 električnih autobusa njih 50 je klasični solo autobus od 12 metara, dok je preostalih 20 vozila izvedba od sedam metara. Prema riječima proizvođača autobusa, svi 12-metarski gradski autobusi biće pušteni u rad na međunarodnom aerodromu Indira Gandhi. U stvari, električni autobusi Foton AUV započeli su s radom na aerodromu 2018. godine. Do sada su ta vozila nesmetano radila i ostvarila akumuliranu kilometražu od 30.000 km.

Zahvaljujući visokom kvalitetu svojih proizvoda, Foton AUV je prvi kineski proizvođač autobusa čiji autobusi prevoze putnike na aerodromima u Indiji. Midi električni autobusi, dužine sedam metara, bit će pušteni u rad na nekim podružnim linijama u gradu Shimla. Tamo će svi električni autobusi Foton AUV raditi na velikim visinama sa brojnim kosinama. U februaru ove godine Foton AUV isporučio je prvu seriju 9-metarskih električnih gradskih autobusa Shimli. Nova kupovina Foton AUV električnih autobusa od strane lokalnog autobuskog operatera u potpunosti pokazuje potpuno povjerenje i priznanje koje je zaslužio Foton AUV.

V.K. Singh, potpredsjednik indijskog ministarstva saobraćaja i cesta, Shyam Jaju Ji, potpredsjednik Indijske narodne stranke Wang Gang, glavni direktor Pekinškog ekonomskog i informacijskog biroa, Zhang Xiyong, generalni direktor BAIC-a i predsjednik Fotona su zajedno sa brojnim uglednim gostima bili svjedoci ovog historijskog događaja.

Pod sve većim pritiskom jakih saobraćajnih zagušenja i pogoršanja okoiša i zraka, indijska vlada pokrenula je niz mjera i podsticaja za promociju novih energetskih vozila. Predan da kupcima pruži zelenije i efikasnije putničke usluge, Foton AUV sada se može pohvaliti novim vozilima širokog spektra i u mogućnosti je da ponudi više prilagođenih javnih prevoza za moderne gradove.

Kao zvijezda domaćeg tržišta, Foton AUV BJ6123 idealan je izbor za prevoz putnika na glavnim autobuskim linijama u velikim gradovima. Kompaktnijom konstrukcijom autobus je smanjio težinu za 5% u usporedbi s konkurencijom i poboljšao svoju energetsku efikasnost za 5%. Opremljen sinkronim upravljačkim sistemom elektromotora i pogona, autobus se može puniti u brzom i sporom režimu. Nakon dolaska u Indiju, predodređen je da Indiju uvede u potpuno novu eru zelenijeg javnog prevoza.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1933