Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama


U svojoj fabrici Neu-Ulm, Daimler Buses je jučer predao prvi od 50 novih zglobnih međugradskih autobusa Mercedes Citaro GÜ kompaniji SEV Deutschland GmbH, sa sjedištem u Kernen im Remstal, Baden-Württemberg. Marijo Sapina, šef prodaje privatnim kupcima u Daimler Buses, predao je autobus Erhardu Kieselu i Timu Bohru, generalnim direktorima SEV Deutschland GmbH, kompanije specijalizirane za pružanje nacionalnih usluga zamjene željezničkog saobraćaja.

Svaka od sedam privatnih autobuskih kompanija iz cijele Njemačke koje su udružile snage u SEV Deutschland GmbH dobit će sedam do osam modernih zglobnih međugradskih autobusa sa Mercedesovom zvijezdom. Mercedes Citaro GÜ će se isporučivati sukcesivno do kraja 2025. godine. SEV Deutschland GmbH će koristiti nove autobuse širom Njemačke u međugradskom i regionalnom prevozu za gradske tramvajske linije i usluge prijevoza. Preduzeće dobija ugovore i od privatnih kupaca i od opštinskih vlasti.
„Zahvaljujući precizno prilagođenoj opremi, svaki od novih zglobnih autobusa od 18 metara može se fleksibilno, pouzdano i efikasno koristiti za cijeli niz usluga zamjene željezničkog saobraćaja. Ovo postaje sve važnije zbog povećanja modernizacijskih i renovacijskih radova na dugim i regionalnim željezničkim rutama“, kaže Erhard Kiesel.
50 Citaro GÜ autobusa u potpunosti ispunjavaju EU propise UN ECE-R 107 za putnike sa smanjenom pokretljivošću i nude najviše sigurnosne standarde koji daleko prevazilaze EU direktivu GSR (Opšta uredba o sigurnosti). Autobusi su tehnički pripremljeni za prenos informacija putnicima u realnom vremenu. U tu svrhu imaju standardizovani FMS interfejs za podatke i stoga se ne mogu integrisati samo u postojeći sistem upravljanja voznim parkom SEV Deutschland GmbH, već se mogu integrisati i u komunikacijske kanale i pozadinske sisteme odgovarajućeg klijenta.

50 zglobnih međugradskih autobusa Mercedes Citaro GÜ za SEV Deutschland GmbH imaju troja vrata i odmah su prepoznatljivi po svom prednjem dijelu s ravnim prednjim dijelom i horizontalno podijeljenim prozorima. Sa ukupnom dužinom od 18 metara, nude najsavremeniju udobnost i visok kapacitet prevoza putnika za do 123 putnika. Pokreće ih Mercedes OM 470 dizel motor snage 265 kW (360 KS), koji je u kombinaciji sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem i ispunjava Euro 6E standard.
Zglobni autobusi opremljeni su sa 48 udobnih i izdržljivih Inter Star Eco međugradskih sjedišta, koja, zahvaljujući naslonima sjedišta presvučenim tkaninom i tapeciranim, podignutim za 100 milimetara na 750 milimetara, i integrisanom naslonu za glavu, omogućavaju opušteno iskustvo sjedenja čak i na dužim putovanjima. LED tehnologija se koristi za osvjetljenje putničkog prostora, a dostupna je i LED noćna rasvjeta.
EvoCool Basic krovni klima uređaj sa aktivnim filterima, koji se mogu odvojeno kontrolisati za vozačev prostor i putnički prostor, osigurava čist vazduh i ugodnu temperaturu u vozilu. Dva velika TFT monitora, svaki promjera 29 inča, obavještavaju putnike o važnim informacijama o liniji i mogućnostima povezivanja prilikom nastavka putovanja. Mobilni uređaji poput pametnih telefona ili tableta mogu se puniti i koristiti na dvostrukim USB utičnicama za punjenje u pojedinačnim redovima sjedišta. Ugrađeni WLAN ruter osigurava nesmetan pristup internetu. Sistem za brojanje putnika obavještava operatera o broju putnika u zglobnim međugradskim autobusima Citaro GÜ.

Sigurnost je glavni prioritet u zamjenskom željezničkom prevozu. Međugradski zglobni autobusi Mercedes Citaro GÜ ispunjavaju visoke zahtjeve za siguran prevoz putnika u ovom segmentu, posebno pri većim brzinama na međugradskim linijama, zahvaljujući modernoj sigurnosnoj opremi. Jedan primjer je patentirani dinamički sistem za kontrolu okretanja zglobova (ATC), koji je standardna oprema u svim zglobnim autobusima Citaro. On trajno stabilizira okretni zglob, drži autobus u traci i funkcionira slično kao ESP, ali ne vrši nikakvo kočenje. To znači: optimalne karakteristike upravljanja, visoku stabilnost vožnje i odličnu upravljivost čak i pri većim brzinama, bočnom vjetru, kolotrazima u traci ili brzim promjenama traka.
Za dodatnu sigurnost u urbanim okruženjima, Sideguard Assist 2 prati područje prometa s lijeve i desne strane vozila. Oprema najsavremenijim sigurnosnim i pomoćnim sistemima također uključuje Frontguard Assist, Traffic Sign Assist, Attention Assist, Driving Style Assist (Eco Driver Feedback) i TPM (Tire Pressure Monitoring) sistem. Sva svjetla i prednja svjetla imaju LED tehnologiju. Tu je i kamera za vožnju unazad i sistem video nadzora unutrašnjosti vozila sa sedam kamera. Pored toga, autobusi Citaro GÜ opremljeni su Bus Data Centerom za korištenje usluga povezivanja Omniplus On.
Osnovana 2024. godine, kompanija SEV Deutschland GmbH je konzorcij sedam privatnih autobuskih kompanija srednje veličine iz cijele Njemačke, sa sjedištem u Kernenu u Remstalu (Baden-Württemberg). Sa više od 5.000 modernih autobusa različitih veličina – od midibusa do zglobnih autobusa – i snažnom strukturom kontrolnog centra, kompanija nudi rješenja za zamjenu šina iz jednog izvora širom Njemačke, sa mogućnošću da ispuni kratkoročne zahtjeve jednako pouzdano kao i zahtjeve planirane dugoročno unaprijed. Sveobuhvatna SEV partnerska mreža objedinjuje kompetencije Allgäu Airport Express GmbH (Mindelheim), Autobus Oberbayern GmbH (Minchen), Bohr Omnibus GmbH (Lautzenhausen), Geldhauser Linien- und Reiseverkehr GmbH (Brunnthal), HVB Wiest+Schürmann Hechinger Verkehrsbetriebsgesellschaft mbH (Hechingen), Schlienz-Tours GmbH & Co. KG (Kernen) i Verkehrsbetriebe Oldenburg Land GmbH & Co. KG (Vechta).