Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
50 godina Neoplan Skylinera: 5000. Skyliner ide u Italiju
Kakvo finale za veliku godišnjicu Neoplan Skylinera! Na Busworld 2017, ukupno 5000. Neoplan Skyliner je isporučen novom vlasniku. Od sada će putnici Baltour grupe putovati u luksuznom dvospratnom autobusu od Palerma do Torina, od Napulja do Rima i Bolonje, te od Venecije do Milana i Torina.Neoplan Skyliner ima pravi razlog za slavlje ove godine: obilježava se 50 godina uspjeha dvospratnog autobusa koji oduševljava klijente i putnike po cijelom svetu. Sudbina je tako htjela da na Busworld 2017 u Kortrijku bude isporučen 5000. Neoplan Skyliner. Posebni jubilarni autobus će koristiti Baltour Grupa, koja će sa ovim autobusom obavljati turističke linije, ali i redovne linije širom Italije. “Baltour kupuje sve svoje autobuse od MANa već oko 20 godina, što je rezultiralo cifrom od oko 100 vozila u voznom parku. A sada se njihov vozni park proširio i sa jubilarnim Skylinerom. Zadovoljni smo ovakvim ishodom, baš kao i Baltour Grupa”, kazao je Franco Pedrotti, šef prodaje za MAN Truck & Bus Italy.
Čisto bijeli premium autobus odmah privlači pažnju i sigurno će se mnogi okrenuti za njim. Ipak, prava stvar nije u vanjskom izgledu, nego u onome što se nalazi u njemu. Jubilarni Skyliner pokreće Euro 6 dizel motor sa 500 KS (368 kW), koji osigurava moćan pogon, sa dovoljnim dinamičkim odgovorom u bilo kojoj situaciji. Sigurnost i ekonomičnost garantuju brojni sistemi pomoći, kao što su elektronski program stabilnosti (ESP), adaptivni tempomat (ACC), pomoć pri kočenju u slučaju nužde (EBA) i MAN EfficientCruise baziran na topografiji, koji uključuje EfficientRoll i senzori svjetlosti i kiše. Sve ovo će pomoći vozaču što više, kako bi se on mogao fokusirati isključivo na vožnju i saobraćaj.Za dodatnu sigurnost, naročito na dužim relacijama, MAN LGS (Lane Guard System) i MAN AttentionGuard su spremni kako bi minimizirali rizik od nesreće prepoznavanjem prvih znakova umora ili gubitka koncentracije. “Kod vožnje na dugim putovanjima usljed dugih dionica može doći do monotonije tokom koje vozač postaje umoran i njihova koncentracija opada. MAN AttentionGuard pomaže u sprječavanju opasnih situacija”, objasnio je Pedrotti.
Da bi putnici mogli udobno putovati, Baltour se odlučio za “Exclusive Plus” sjedišta sa središnjim naslonima za ruke, koja pružaju udobnost i dodatni prostor. “To je novost u Italiji. Generalno govoreći, italijanski autobuski prevoznici stavljaju u svoje autobus što je moguće više sjedišta”, naglasio je Pedrotti. Isporučeni Skyliner ima kapacitet od 64 sjedišta, koja su takođe opremljena sa dodatnim ekskluzivnim držačima za noge.Vozni park italijanske kompanije trenutno se sastoji od 93 vozila – od čega su 66 autobusa sa znakom MAN ili Neoplan. Samo ove godine kupljeno je sedam Neoplan Skylinera i četiri Neoplan Citylinera. Njihova vozila u prosjeku prolaze do 1,4 miliona kilometara u četiri godine. Baltour grupa povezuje 17 italijanskih regija i 23 evropske zemlje sa preko 500 destinacija, i time prevozi više od četiri miliona putnika godišnje – od kojih će neki od sada putovati u jubilarnom autobusu budućnosti.