Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Volvo proizvodi električne zglobne i dvozglobne autobuse u Brazilu
Volvo Buses je započeo proizvodnju svojih električnih zglobnih i dvozglobnih autobuskih šasija u svojoj fabrici u brazilskoj Kuritibi. Model, poznat kao Volvo BZRT, dostupan je u zglobnom i dvozglobnom formatu i dizajniran je za podršku gradskim transportnim sistemima visokog kapaciteta, posebno mrežama brzog autobuskog prevoza (BRT).
Električna dvozglobna verzija duga je 28 metara i može primiti do 250 putnika. Model je namijenjen za visok protok putnika uz niže troškove infrastrukture i operativne troškove u poređenju sa opcijama željezničkog prevoza. Alexandre Selski, direktor elektromobilnosti u Volvo Buses Latin America, rekao je: “Kombinovali smo atribute naših konvencionalnih zglobnih i dvozglobnih autobusa, poznatih širom svijeta, sa prednostima najnaprednije električne tehnologije Volvo grupe kako bismo osigurali kvalitet i pouzdanost.”
Proizvodnja šasije BZRT u Brazilu omogućava Volvu da isporučuje električna vozila za BRT sisteme na globalnim tržištima, u skladu sa svojom širom strategijom elektrifikacije.
Autobus pokreću dva elektromotora od 200 kW (ukupno 400 kW), upareni s dvobrzinskim automatskim mjenjačem izvedenim iz Volvo I-Shift sistema. Šasija podržava do osam baterijskih paketa, ukupnog kapaciteta 720 kWh. Ovisno o korištenoj opremi za punjenje, potpuno punjenje može trajati između dva i četiri sata. Baterije su postavljene ispod poda, što omogućava ravan raspored unutrašnjosti kako bi se olakšalo kretanje i pristup putnicima, podržavajući konzistentan protok unutar prometnih koridora.
BZRT također uključuje nekoliko aktivnih sigurnosnih sistema. To uključuje kamere i senzore koji pomažu u otkrivanju drugih učesnika u saobraćaju u mrtvim uglovima, kao i tehnologije usmjerene prema naprijed za praćenje saobraćajnih znakova i ograničenja brzine. Osim toga, šasija je opremljena Volvo dinamičkim upravljanjem (VDS), sistemom dizajniranim za poboljšanje smjerne stabilnosti i smanjenje fizičkog napora potrebnog od vozača.