Škoda Grupa isporučuje 46 trolejbusa u njemački Esslingen

Share your love

Škoda Grupa, vodeći evropski proizvođač vozila za željeznički i gradski prevoz bez emisija, isporučit će ukupno 46 trolejbusa Esslingenu u Njemačkoj. Lokalna transportna kompanija – Städtischer Verkehrsbetrieb Esslingen am Neckar – odabrala je Škoda Grupu kao pobjednika tendera za isporuku trolejbusa dužine 12 metara i 18 metara za daljnji razvoj svoje trolejbuske usluge. Narudžba također uključuje opciju isporuke dodatnih petnaest trolejbusa. Vozila će biti izgrađena na platformi s tipskim oznakama Škoda 32Tr i 33Tr.

“Radujemo se bliskoj saradnji s gradom Esslingenom i vjerujemo da će naši novi trolejbusi doprinijeti postizanju cilja 100% gradskog prevoza bez emisija. Zajedno ćemo nastaviti s inovacijama i razvojem ekološki prihvatljive mobilnosti”, rekao je Karel Majer, predsjednik Upravnog odbora Škoda Electric u Škoda Grupi, povodom isporuke trolejbusa Esslingenu.

Gradonačelnik Esslingena, Matthias Klopfer, je dodao: “Nakon što novi trolejbusi iz Škoda Grupe budu isporučeni, Esslingen će postati jedan od prvih gradova u Njemačkoj s lokalnim prevozom bez emisija. Što se tiče ekološki prihvatljive mobilnosti, ovo nas čini apsolutnim pionirom u cijeloj Njemačkoj. Istovremeno, naša gradska transportna kompanija značajno doprinosi osiguravanju da kao grad postignemo klimatsku neutralnost do 2040. godine.“

46 trolejbusa bit će isporučeno do kraja 2026. godine, s ukupnim obimom narudžbe od 41.424.600 eura (isključujući opciju za 15 trolejbusa). Svi trolejbusi bit će opremljeni baterijama koje omogućavaju autonomni rad bez kontaktne mreže na udaljenostima do 25 km. Trolejbusi su također opremljeni tehnologijom rekuperacije, pri čemu se baterije pune energijom kočenja, na primjer tokom vožnje nizbrdo. Trolejbuse će u potpunosti servisirati Škoda.

Kao i kod drugih kupaca, trolejbusi za Esslingen bit će konfigurirani direktno prema zahtjevima prevozničkog operatera Esslingena. Napravljene modifikacije dodatno će povećati udobnost putnika i ponuditi neke karakteristike tipičnije za međugradske usluge. Kraći trolejbusi Škoda 32Tr bit će s dvoja vrata, a zglobni trolejbusi Škoda 33Tr bit će s troja vrata. Sva vozila će dobiti udobnija sjedišta za putnike u dizajnu uobičajenijem za međugradski promet. Osim toga, trolejbusi će biti opremljeni električnom rampom za ukrcaj putnika s dječjim ili invalidskim kolicima, te će imati moderne informacione sisteme i internetsku vezu putem ugrađene Wi-Fi mreže.

Trolejbuse će pokretati efikasni Škoda asinhroni motori bez emisija, dok će zglobni trolejbusi biti u dizajnu s dva motora i dvije pogonske osovine (srednja i zadnja osovina). To će osigurati bolje dinamičke parametre i lakšu vožnju po brdovitom terenu ili kada su putevi manje prohodni tokom nepovoljnih zimskih vremenskih uslova. Vozila će također imati naprednu dijagnostiku, uključujući daljinski pristup servisu za tehnički i tim za održavanje.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2119

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *